Show your Hamilton(s)

Dat horloge ga ik ook nog proberen te halen in 2020, echt gaaf. Wat heb je trouwens aan joh, dat lijkt wel een pak van de EOD.

1 like

Het is een zeer leuk horloge enkel vond ik hem als zijnde 38mm te klein voor mijn polsen … het pak is inderdaad EOD :v:

Ik heb wat smallere polsen dus dat moet wel prima zijn. In mijn vakgebied heb ik ook wel is met de EOD te maken dus vandaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou zeggen zeker doen. Mijn pols van 19,5 is niet ideaal en was meer een kinderhorloge tov mijn postuur :rofl: maar heb hem gehad en had daar geen spijt van

Mijn eerste Hamilton ever. Ben positief verrast, leuk ding!

25 likes

Deze is erg leuk!

1 like

Valt me helemaal niet tegen inderdaad. Veel Hammies zijn niet mijn smaak maar ik begrijp wel waarom ze zo geliefd zijn. Prima bang for buck!

2 likes

Gaaf man :ok_hand:t2:

Bij van Baal gescoord :sweat_smile::wink:

1 like

Nee hier uit het blauw geplukt 🤷

1 like

Oh dacht ik want daar stond hij ook te koop…mocht hij niet bevallen dan geef maar een gil :wink::grimacing:

1 like

Ik blijf dit een van de mooiste Hamiltons vinden!

1 like


Sinds vorige week 2 Hamiltons in de collectie.

12 likes

Heb hem ook. Draagt groot. Lange lugs. Maar mooi. Zocht al lang iets met groene wijzerplaat voor een ‘country chic’ look.

Mooie foto.:raised_hands: Hoe bevalt de maat?

1 like

Eigenlijk erg goed. Zo goed, dat ik een 18mm Erika’s original en een Cloverstrap onderweg heb :grin:

1 like

Mocht jij hem ooit oppikken bij @Zulu, geef mij dan ff een maandje later een gil :wink::sweat_smile:

2 likes

11 likes

Mijn eerste Hamilton en ik ben verbaasd over de kwaliteit van afwerking, doet niet onder voor de duurdere merken.

14 likes

Mooi

1 like


Jazzmaster

11 likes