Show your Hamilton(s)

Op lam/schapenleer…

4 likes

Hamilton nummer 3 in in the house

17 likes


Number 1 and 2.

10 likes

Kijk, die foto komt als geroepen. :+1:
Ik heb de rechter, en ik loop al weken een excuus te bedenken om de linker er bij te kopen, maar twijfelde of het niet té dicht bij elkaar zou liggen.
Nu ik ze zo naast elkaar zie, zal ik die Khaki King maar eens aanschaffen :sunglasses:

Aan de andere kant, de Hamilton Murph trekt ook, deze zag ik laatst om de pols van één van de hoofdrolspelers (Josh Hartnett) in de film “Pearl Harbor” in een mooie close up.
Keuzes, keuzes
Iemand advies?>

7 likes

staat hoog op mijn verlanglijst

1 like

Nieuw bandje meteen erop, ben geen NATO man.


6 likes

Should i stay or should i go…

Twijfel twijfel, super fijn horloge zich die ook zeer graag op andere bandjes ziet, maar ik draag hem te weinig en wil de kist eigenlijk een beetje opruimen en plaats maken voor een Khaki Navy…

Nog maar even een nachtje over slapen

6 likes

13 likes

8 likes

Welk model is dit?

Welk model is deze?

De Hamilton Khaki Field “Murph”.

8 likes

Tot mijn grote schrik zag ik dat er geen flieger in mijn collectie zit…
Als eerste gaat de Hamilton Murph worden toegevoegd, daar ben ik dus wel uit :+1:

Maar dan dus de Flieger.
Persoonlijk ben ik dus wel gecharmeerd van Hamilton en dan kom je twee tegen


Deze Hamilton Khaki pilot is hier wel bekend.

Maar dan zie je ineens deze; Hamilton Khaki Aviation converter…
En dan wordt het moeilijk
KANNIEKIEZE :thinking: :thinking:

5 likes

De eerste Klaas. Bij de tweede weerspiegelen de cijfers enorm door het daglicht. Kan leuk zijn maar is snel storend denk ik. De chrono is met 44 mm al aan de grote kant en kost het dubbele van de murph. Hier een leuke aanbieding:

1 like

De Murph komt zeker deze kant op.
Ik zocht nog een flieger, maar heeft geen haast, was mij een beetje aan het oriënteren :wink:

1 like

in het blauwe gedeelte staat mijn hamilton khaki pilot quartz te koop. heb je die al gezien? mag voor een redelijke prijs weg.

Die !!!
Die is zo gaaf :heart_eyes:

Zeg je dat uit ervaring ?

Ik heb drie hammies die dat ook hebben en die opgelegde nummers zijn echt heel gaaf.
Totaal niet storend en juist heel heel mooi hoe het licht daarmee speelt :smiley:

Gezien, maar ik zoek een automaat, maar toch bedankt :+1:

bedankt voor de tip @StefanW1
De murph bij de bijenkorf gelijk even besteld, nou ja besteld, eigenlijk aangevraagd.
Krijg van hun een telefoontje :slightly_smiling_face:
Er is er nog maar één, in Amsterdam

Ach ééntje is ook wel voldoende. :wink::+1:

1 like