Show your Obris Morgan!

Maken steeds mooie exemplaren, mis mijn blauwe explorer 2 soms toch wel…

6 likes

De Infinity’s zijn inderdaad aan de forse kant, maar niet per se lomp. Kan net op mijn 19cm pols - vind ik zelf dan… :sunglasses:

1 like

Zeker een mooie…zag een Infinity op UF voor 430€ ofzo en die was heel snel verkocht :roll_eyes:

1 like

Ik heb ongeveer 18 cm polsomtrek…

Mijn aanvoelen zakken de horloges van obris morgan niet of amper in prijs tov de nieuwprijs. Mijn explorer 2 kwam van Amerika omdat ik ze toen hier niet direct kon vinden…

2 likes

En ook nog importkosten erbovenop?:confounded:

Viel goed mee, heb gevraagd of ik toen in 2 keer mocht storten. Een keer 100€ en een keer 200€. Bij het vragen van een betalingsbewijs bij douane heb ik degene van 100€ laten zien, dus taksen waren redelijk laag.

2 likes

Aha…slim :+1::smirk:

Ik heb recent een Obris Morgan SeaStar gekocht in PVD, automaat (miyota) met keramische bezel en saffier, zwarte wijzerplaat met donkerblauwe binnenring.
.

Ik heb nog 2 Horloges van OM, die zal ik binnenkort eens uploaden

3 likes

Nautilus in massief brons.

3 likes

Erg mooi :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ik heb’m nog steeds Royce !
Fijne klok, wordt vaak gedragen…!

image|409x500

!(upload://b35oZ9gSuZkIv7S9WqYdxhE4Iqq.jpeg)

2 likes

2 likes

Hier nog meer mensen met de Explorer II ?

Ik vind de band en kast zo mat bij de mijne (zie foto’s vorige post). Plaatjes van het internet zien er iets meer ‘glimmend’ uit.

Was dat destijds een keus bij het bestellen vanaf hun site ?
Weet jij dit nog @Thijs_Kremers ?

Zou dat mogelijk zijn bij een horlogemaker, om de band en kast iets te laten polijsten ?

(Voorbeeld van het net)
hqdefault

Een andere band is natuurlijk ook mogelijk, maar dan clashed dat zo met de kast denk ik.

Niet dat ik weet?

1 like

Oh, ik dacht omdat deze van jouw is geweest :smiley:
Ik dacht dat je misschien destijds de keus had bij het bestellen.

Mijn Aegis-II heb ik destijds gekocht bij OM met sand blasted finishing, en die was inderdaad wat mat. Kan dus goed dat de Explorer ook zo’n sand blasted versie had.

1 like

Thanks ! Dat zal het zijn dan denk ik.

Zal waarschijnlijk wel moeilijk worden deze een beetje glimmend te maken :confused:

Infinity eindelijk in bezit :slight_smile:

2 likes

Word nog steeds (na +/_ 10 jaar) graag en veel gedragen.

1 like