Nog even dan
Toch een voorwaarde die ik vergeten was te vermelden Maar inderdaad, op dit eigenste moment heb je één horloge in je bezit.
Nog even dan
Toch een voorwaarde die ik vergeten was te vermelden Maar inderdaad, op dit eigenste moment heb je één horloge in je bezit.
Congratz, en bedankt om die uit het blauw te halen. Extra rust in mijn hoofd
On topic: al 7j geen lid meer van deze doelgroep. En geen spijt van.
Bedoel je de “enigste” in de zin van de “leukste”?
Of bedoel je de “enige”, er is geen “andere”?
Van alles en nog wat gehad en dan eindig je met dit. Een no-nonsense quatrz beater. Ja, echtwaar. Ik ben genezen!
Toegegeven, ik heb nog een G square in de la liggen. Maar da’s digi/quartz dus dat telt niet
Ach, zo lang @Thijs9F82, ik en wat anderen die niet mee mogen doen het omhoog blijven reageren stijgt de kans dat we die ene eenhoorn op het forum vinden die maar één horloge heeft.
Dat klopt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de SBGW231, de SBGA413 en The Citizen Ibuki nog niet in de kist had zitten. De Nomos heeft er meer dan frisse concurrentie bij gekregen.
Ben jij inmiddels niet zo aan dat koppel van je verknocht dat je die GS niet gewoon beter kunt houden? Hij is heel erg sticky.
De enige en enigste zouden idealiter hetzelfde horloge zijn, uiteraard. Ik had nog nooit over dat woord nagedacht, in alle eerlijkheid.
Haha! Ja, de G werkt zeker. Zit ook net een nieuwe batterij in. Uit ervaring weet ik dat dit zo’n 7 jaar gaat duren En het is een icoon, om dit paard weer eens van stal te halen. Maar ik draag voornamelijk 24/7 de Casio MRW. Zo licht en comfortabel, loopt spot on. Ik zie mezelf niet snel meer iets anders omknopen.
Ik kijk af en toe nog wel naar horloges, maar de itch, van 'ik moet het hebben, is weg. Ik hoop dat ik niet al teveel harten heb gebroken
Gelukkig haast niemand met maar één horloge !
Het is geen suikerzakjes-forum !
Wil heel graag naar een 1 of 2 horloge collectie maar ik kan maar geen keuze maken.
Ik zit al jaren aan te modderen over welk nieuw GADA horloge ik wil kopen. Maar ik denk zelf dat no matter what ik koop … ik daar ook weer op uitgekeken ga raken. Zucht… horloge hobby in combinatie met koopziekte en zoekdrang… Gaat nooit op 1 uitkomen.
Jep, heb ik… totdat ik de andere voorwaarden las. Ik heb een Seiko SKX171 die gemod is, maar draag eigenlijk alleen maar de Speedmaster.
Ik moet wel zeggen dat sinds de Speedmaster er is geen serieuze behoefte meer is aan andere horloges. Wel kijk ik hier en daar en kan er over dromen, maar daar blijft het dan ook bij… voorlopig dan
Tuurlijk zal ik in de toekomst nog wat andere horloges aanschaffen, maar ik denk dat ze niet snel meer het gevoel bij me loskrijgen wat ik heb bij de Speedmaster.
Tja dit dus
Daar heb je wel een beetje gelijk in denk ik. Een Rolex blijft trekken maar het budget is niet toereikend - dus dan denk ik aan verkoop. Maar ja, de Tudor is lekker allround en draagt heerlijk, en elke keer als ik de GS om heb denk ik weer als ik de afwerking en de plaat zie
Tegen de stroom in ben ik helemaal tevreden met een “one” watch. Na meerdere jaren dan ook wel een beetje klaar met het gejaag, inruilen en blijven rondkijken en vergelijken. Ik weet dan ook inmiddels wel uit draagervaring waar ik blij van wordt, evenals wat kan gaan storen in de zoektocht naar het ogenschijnlijk perfecte horloge. Voorlopig helemaal tevreden met deze classy Aqua Terra, maar een aantal alternatieven zou ook prima zijn (BB36, Explorer 36, GS SBGX, IWC ingenieur (<40mm), Rolex DJ36).
Mijn One watch. 3 jaar oud inmiddels, draag hem iedere dag.
Lang en hard voor gewerkt voor mijn droomhorloge: de OP41 Yellow/Mango.
Foto invoegen wil niet lukken
:
Eigenlijk heb ik niets meer of duurder nodig maar de drang om te upgraden blijft altijd (al is het sluimerend) aanwezig.
Momenteel slechts één horloge in bezit en die ik dus ook dagelijks draag. Op het hoogtepunt waren dat er een stuk of 5 incl. Garmin smartwatch, maar die zijn dus allemaal verdwenen. Ook geen G-shocks of dat soort spijt aankopen.
Er staan wel wat horloges op mijn verlanglijstje (o.a. een Breitling Premier B09, Glashutte Original PanoReserve of Cartier Santos TT), maar dat zijn geen horloges die hoger staan dan deze Breitling Chronomat GMT. Meer een aanvulling op mijn dagelijkse horloge voor speciale gelegenheden.
Uiteindelijk speelt budget ook gewoon een rol. Ik heb meer hobbies dan alleen horloges. Ik wil best aan iets uitgeven, maar voorwaarde is dat ik er gebruik van maak. De Tudor BB58, Longines Record en Spirit 37 die ik er naast had vond ik ook leuk, maar voelde vaak als verplichte afwisseling. Deze Breitling past in principe overal, behalve bij nette gelegenheden. Daarom zou ik er nog wel een dress watch naast willen. Misschien ook een beater/vakantiehorloge, bijvoorbeeld de Sinn 556i, maar eigenlijk is die daar al te luxe voor.
Overigens zie ik mezelf wel gewoon als liefhebber en lees hier ook al een tijdje mee. Heb ook de nodige horloges geflipperd, maar word daar niet per se gelukkiger van.
Maar voorlopig dus nog lid van dit topic Dank je voor je bijdrage trouwens, leuk stuk om te lezen.