Ik heb er helaas geen verstand van. Waarom twijfel je?
Kan de eigenaar geen type/nummer doorgeven, zodat je er wat meer over kan opzoeken
Ik kan er niks over vinden op internet.
Waar is deze gebleven binnen hf
Zeer mooi horloge gefeliciteerd ermee.
Grail vind ik te groot, maar wel altijd een bescheiden oogje op deze gehad…tot ik dit oude Zodiac bandje van een verzamelaar erfde
De ‘verend’ uit te rekken clasp is denkelijk eerder 70’s dan 50’s maar icm de vermoedelijk aangefrutste endlinkjes is de Seawolf misschien toch een leuke optie?!?
Iemand daar gedachten of ideetjes over???
We waren hier al enthusiast over aan t posten in het NA draadje, maar compleet vergeten deze hier te posten, de Zodiac Super Sea Wolf ‘Pineapple Dream’:
Zodiac gaat echt voor groen, en ik ben fan. Prachtige Jacobsladder/God ray textuur op de wijzerplaat en een leuk, speels kleurpalet die niet te uitbundig is. De extra two-piece nylon past er perfect bij. En die contrabalans op de secondewijzer is geinig.
Als het moet houd ik dit topic met liefde alleen in leven , maar er zijn toch mooie horloges te vinden.
https://www.zodiacwatches.com/
Een draagbare duiker misstaat niemand. Of een kleurrijke knaller, alvast voor de zomer. Of zo’n klassieke Olympos.
Met Kerst voor de deur, ik zeg het maar…meer Zodiac meer beter?!?
Ik moet nog even wachten tot volgend jaar voor ik weer een horloge aankoop aandurf. Grote kans dat het een 1953 Skin Diver gaat worden met stalen insert.