Show your Zodiac

16 likes

:green_heart:

8 likes

6 likes

Foto is van een paar weken terug, maar dat maakt het horloge er niet minder op! Wat een prettig formaat om te dragen, heel blij mee.

13 likes

7 likes

Gaat waarschijnlijk binnenkort de collectie verlaten maar leuk om nog even te delen hier.

Vernuftige quickset functie door de kroon in te drukken :ok_hand:t2:.

16 likes

Wissel naar de tropic :green_heart:

6 likes

5 likes

Op een groene tropic :green_heart:

8 likes

9 likes

Zolang die maar niet in t blauw komt. :grin: Heb je ‘m eigenlijk ooit al op een mesh of beads of rice geprobeerd?

Geen zorgen :green_heart: draagt fantastisch!

Op bijbehorende armband draagt het horloge het mooist.

Een tropic op zijn tijd is wel leuk en prettig.
Een mesh/bor band met gepolijste delen staat niet goed denk ik, het hele horloge is geborsteld afgewerkt.

1 like

Fair, aan de andere kant past t wel weer heel goed bij de skin diver kant van de Seawolf. Plus een BoR zelf dof maken op t strand heeft ook wel iets charmants.

Heb nu ook een losse San Martin BoR gekocht voor m’n Christopher Ward C60 Atoll, echt belachelijk hoeveel kwaliteit je voor €80 kan krijgen tegenwoordig.

9 likes

Wat een drukte hier!!

11 likes

Als ik niet net een Chr. Ward en Halios had gekocht, dan had ik nu waarschijnlijk een ZO9214 op de pols. :see_no_evil:

1 like

Deze is via HF verkocht maar daarna nooit meer gezien.
Achteraf had ik hem moeten kopen!

7 likes

Oooh, die is wel erg gaaf. Prachtige sunburst ook. Misschien kan je nog achterhalen wie ‘m heeft overgenomen? Menig HFer wil altijd wel iets nieuws. :grin:

Aaah, kennelijk zijn dat de Topper ‘Rally’ Limited Editions. Mede ontworpen door de drummer van KISS. Limited edition van 20 stuks per kleur. Die ga je inderdaad niet snel meer terug vinden. :sweat_smile:

…behalve deze die ik natuurlijk direct op Chrono24 vind :joy:

3 likes

Afgelopen week wat verschillende straps getest. Bevielen eigenlijk allemaal wel ☆…☆!

6 likes

7 likes

Deze blijft gaaf. Ook band is echt ruig

1 like