Silvester1987

Mooi horloge van silvester overgenomen.
Horloge klopte met de foto’s en de omgang was erg fijn en vriendelijk.
Deal was snel gemaakt en paketje was goed verpakt opgestuurd.
Ik raad silvester zeker aan!
Bedankt voor de deal en ik ben er heel erg blij mee!
Mvg, Max

De squale onda verkocht aan @Silvester1987. Snel de deal rond met respect van beide kanten, fijne communicatie, en snel afgehandeld. Was een leuke deal :+1:

Bij @Silvester1987 een bandje gekocht, snel verzonden en prima product.

Communicatie was top!

Aanrader

1 like

Casioak van @Silvester1987 gekocht en dat ging snel, soepel en zonder gedoe!:+1:
Bedankt!

1 like

Van @Silvester1987 een aantrekkelijke Seiko overgenomen voor een schappelijke prijs.

Omdat het horloge zoals besproken later (met PostNL) verstuurd zou worden, sloeg de dagelijkse drukte bij mij weer toe. Waarop Silvester mij op enig moment waarschuwde dat het pakje op een ophaalpunt lag en alweer snel naar hem geretourneerd zou worden…

Kijk, dat zegt iets over de belabberde app van PostNL (die geen info geeft over je pakjes), over mijn gebrek aan alertheid en over de after-sales service van Silvester.
Da’s fijn zaken doen :+1:

1 like

Veel plezier er mee Charles :+1: prettig zaken was volledig insgelijks

Ik heb een bandje van Silvester overgenomen. Prijs was prima, snel verzonden en goed verpakt. Bedankt Silvester!

Ik heb in januari ook 2 bandjes overgenomen van @Silvester1987. Ik was alleen vergeten om een review achter te laten.

De deal was snel, ik vroeg om een tikkie, hij stuurde hem, ik betaalde hem en de bandjes lagen 2 dagen later op de mat.

Gewoon snel en simpel.

1 like

Deze week een horloge verkocht aan Silvester. Prettig zaken doen met hem!

2 likes

Mooie Seiko kunnen overnemen van @Silvester1987 Leuke ontmoeting, snel veel gepraat over horloges. Silvester is goed op de hoogte en m.i.een gewaardeerd enthousiast forumlid :+1:t2:. TU voor Silvester, zeker de moeite waard om zaken mee te doen.

2 likes

Veel plezier ermee @mick65 de fijne deal was insgelijks :+1:

1 like

@Silvester1987 heeft van mij een mooie skindiver overgekocht. Vriendelijke kerel, vlotte communicatie en een aangename verkoop. Geniet van je nieuwe aankoop!

2 likes

Gaat goed komen. Thanks :pray: de prettige deal was insgelijks

1 like