Sinn Dilemma

Dilemma. Luxe probleem.:wink: Alle drie erg mooie horloges.
Ik hoop dat je geen spijt krijgt als je ze verkoopt. Ik zou graag in jou schoenen staan. Lekker twee mooie Sinn’s om de pols en dromen/sparen voor de derde.

Grt en succes.

Ben benieuwd wat het gaat worden! :slight_smile:

Bedankt mensen voor jullie wijze raad(tu)
Alleen ben ik er nog niet helemaal uit wat ik zal doen.
Aan een kant vind ik het jammer om beide Sinn’s te verkopen voor 1 Sinn, maar aan de andere kant wat is die 757 toch VET!!!
Wellicht gaat de 144 St Sa de deur uit samen met mijn Hamilton khaki GMT en dan even doorsparen voor deze ubertool.
Maar het mooiste zou zijn om 3 Sinn’s (liefst meer natuurlijk;)) in mijn bezit te hebben, maar echt ervoor sparen zit er de komende tijd helaas niet meer in met een baby in huis(ze zijn nog duurder dan vrouwen;))

valjoux 7750 Schreef:

Maar het mooiste zou zijn om 3 Sinn’s (liefst meer
natuurlijk;)) in mijn bezit te hebben, maar echt
ervoor sparen zit er de komende tijd helaas niet
meer in met een baby in huis(ze zijn nog duurder
dan vrouwen;))

Die baby zou ik er toch echt niet uit doen hoor;)! Die is 100% zeker mooier dan een 757!

Ja, baby’s zijn nog duurder! En dat blijft ook zo… ook als ze groter zijn… Maar je kunt wel horloges sparen voor het volgende geslacht. Als ze het leuk vinden. Mijn oudste zegt van tijd tot tijd: “Zo pa, heb je je tonijnblikje weer om?” En dat komt allemaal omdat ik in een opvoedkundige vlaag geprobeerd had om uit te leggen dat “Zjeez pap, wat een knol is dat!” niet de juiste tone of voice is voor een Seiko Tuna Can…

Maar goed, mocht je echt van je 144 af willen, dan hoor/lees ik graag een prijs die je in gedachten hebt.

Menno

Jij zoekt dit (tu) ? :smiley:

Stop torture me gheghe;)
Ik wist dat jij hem hebt, man man wat is hij gaaf(tu)

Er staat er ééntje op TZ te koop:

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=147664

Misschien dat dit het dilemma iets kan helpen?

malus65 Schreef:

Er staat er ééntje op TZ te koop:

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=147
664

Misschien dat dit het dilemma iets kan helpen?

Helaas… dat is de 857, ook mooi trouwens.

En ben je er al uit!?

Nou ok, ik zal voor je beslissen,… gewoon je horloges houden, en sparen voor de 757.

Ik vind ze beiden mooier dan de 757, vooral de 103.

Dat lijken mij horloges die je allebei gaat missen als ze weg zijn.

Tegiment, ik kende het nog niet, ff gegoogled, maar ik vind het wel een beetje op titanium lijken, iets waar ik zelf erg gek op ben.