Sinn only (Deel 1)

Mooie combi!

1 like

De stalen band van de Sinn (H-link) vind ik iconisch, dat zou voor mij al een reden zijn een Sinn aan te schaffen :). Hoe is verder de afwerking van een Sinn?

2 likes

Heel erg goed. Zeker in deze prijsklasse. :+1:

2 likes

Ik mis mijn 656. Jammer dat sinn weinig doet met tegimentend steel in <40mm.

2 likes

Twaalf maart de eingangsbestätigung van Sinn gehad en net de mail binnen dat mij UX geserviced is. Volledig onder garantie, inclusief het verzenden.

Kan alleen maar zeggen dat dit een A1 service is. Petje af, heb mijn Sinn straks weer om de pols!

4 likes

Dank voor de update!

1 like

Throwback naar het moment dat er op deze dag steeds “DIE” op mijn horloge stond :grin:

14 likes

Ik vind dat suède eigenlijk best mooi staan :+1:

Maar dan een beetje vaal zwart of camel zal ook goed staan.

Yeeeehh mijn schatje is weer thuis!

Allemaal retesnel gedaan door Sinn, absolute spitzenservice! Ik ben langer bezig geweest met bomproof inpakken :sweat_smile:

15 likes

Dat ging inderdaad snel👍
Zit de schijf in de bodem nu gelijk met de rand eromheen, of steekt ie duidelijk naar buiten (bij kamertemperatuur)?

1 like

Hij ligt netjes vlak, maar hij is ook weer te manipuleren, hier ingedrukt aan een kant:

Had zelfs nog sneller gekund, op de heenreis heeft hij een aantal dagen op het accespoint gelegen en op de terugreis heb ik nog wat bandpennen voor mijn stahlband mee laten komen, die moest ik eerst nog even betalen. €20.- voor een komplete set:

image

5 likes

Manipuleren van de bodem is goed, wanneer dat niet kan zit ie op zijn laagste punt. Bij mij ligt de bodem altijd iets scheef, komt door de drukpunten op de pols.
Je hebt nu weer een als nieuwe UX. Dat is het mooie bij Sinn, wanneer een UX wordt geopend is het altijd een full service :grinning:

1 like

Hallo ,

Bij deze wat plaatjes van mijn compleet gereviseerde Sinn 303 .
Hij kan weer trots om de pols.

![Sinn Yukon (upload://bVgjboMD8WFfUwNY4XxKppNNrfW.jpg)

17 likes

R de R te B…

Even die rekening weghalen… staat ookje adres op…

3 likes

Bedrijfsadres dus extra reclame :wink: maar toch, beter weg halen inderdaad. Scherp!

Blijft een mooi merk! :heart_eyes:

Foto uit de oude doos, mijn ex. De 857 UTC TESTAF LH Cargo etc. een ‘spannend’ horloge met veel Gründlichkeit … und Qualität. Toll!

10 likes

Hallo,

Nog wat plaatjes, bedankt voor de tip Frenk.
Kan ik deze foto er uit halen?

14 likes

Voordat ze gaan scheiden nog een plaatje samen…

11 likes

Even op het potloodje onder je eerdere bericht klikken, dan kun je het bericht aanpassen en dus ook een foto verwijderen. Moet binnen een bepaalde tijd. Snel dus. :wink:

Even op de 3 stippen en dan het pennetje klikken. Of meteen op de pen…in ieder geval de pen :rofl:

1 like