Sinn only (Deel 1)

Na lang wachten is deze eindelijk binnen.

32 likes

Topper!

Nu mag ik hier meedoen :wink:
De nieuwe aanwinst, Sinn 556 A

41 likes

Erg mooi, gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

2 likes

WOW! Binnenkomer. Lekker, veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Mooie klok. Staat op mijn lijstje. Eerst mijn ochs und junior verkopen (en dat gaat nu niet zo hard).

1 like

Klassieker! Heel mooi, geniet ervan :blush:

1 like

Nog eentje :slight_smile:
Super horloge deze instapper van Sinn :+1:

18 likes

Hij is mooi, van harte!
Ik heb mijn 556i net verkocht maar 556a zou ik ook nog wel eens erbij willen.

Geniet maar van deze “instapper” :slight_smile:

4 likes

Mooi. Ik twijfel nog tussen de 556a en i (de blauwe). Heb in het verleden al wel eens een 356 Flieger van Sinn gehad. Blijft een bijzonder merk. Kom er na wat omzwervingen weer op terug denk ik.

2 likes

Blauw.

Geen twijfel.

15 likes

De Sinn 556a was het eerste echte horloge dat ik 2 jaar geleden gekocht hebt. Nog steeds spijt dat ik hem niet op de stalen band heb gekocht. Misschien toch eens overwegen.

1 like

Mooi!

1 like

Af en toe mee gluren in dit topic, wat een spijt heb ik dat ik mijn 104 heb verkocht. Zo veel plezier van dat ding. wellicht in de toekomst weer terug kopen. Maar dan met zwarte dial denk ik.

1 like

Had hem even moeten poetsen zie ik🤔

19 likes

Smerig mooi…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat een topper die ABE! Jammer dat ze die niet ook 3-4 mm kleiner hebben. Ik ben overigens heel erg benieuwd wat ze de 29e gaan presenteren.

1 like

Dat valt wel mee door de bezel. Ik heb een Stowa Flieger van 41mm. Die valt een stuk groter.

Mooi om te zien dat Sinn hier echt leeft! Ik ben het topic ooit gestart en ben nog steeds sehr froh met mijn 103 en EZM3. Keep up the Sinn’s.

Groeten
Rutger

27 likes