Sinn only (Deel 1)

Ze zijn gewoon zo ongelofelijk mooi! :heart_eyes:

9 likes

Jij hebt er al een? Waar komt deze Sinn opeens vandaan? :scream:

1 like

Die is van m’n pa, hij heeft hem nu al z’n 14 jaar denk ik? :heart_eyes: Al 14 jaar lang, elke dag; op vakantie, tijdens z’n werk, het klussen in de tuin, enz. Wat een herinneringen! Dit is ook het horloge waardoor ik mij ben gaan interesseren in horloges, vandaar dat Sinn z’n speciaal plekje in mijn hart heeft
 :wink:

6 likes

Dit wetende
 Ik keur Sinn goed. :pray:

2 likes

Whaha, dat is goed om te horen! :+1:t2::smiley:

Keurde je het merk eerst niet goed dan? :see_no_evil::wink:

1 like

Aanvankelijk dacht ik: ‘Wat moet die jongen nou met een Sinn?’ Het is niet een heel populair merk, toch? Inmiddels snap ik waar de connectie vandaan komt. :watch: :older_man:

1 like

Goede keuze :+1: ik heb deze voor mijn 20e gekocht en het is nog altijd mijn favoriet

20 likes

Wat een bakbeest. Maar erg fraai.

Nur der Sinn

7 likes

16 likes

Z’n 356 is ook erg mooi, vooral op die band! :heart_eyes:

1 like

Ook maar weer een showen :sunglasses:

13 likes

De 356 Isetan “lume shot”

Lamy vulpennetje erbij


Happy Easter!

13 likes

Fantastisch deze!

2 likes

Ik kon het niet laten en heb via de website van Sinn de catalogus besteld. Prachtig om door te bladeren. Meteen even mijn beoogde doelwit opgezocht: de 556i
Twijfel alleen nog tussen blauw en zwart. Zwart is sowieso mooi. Enkele foto’s van de blauwe wijzerplaat vond ik werkelijk schitterend, maar op andere foto’s ziet het er juist weer wat ‘gewoontjes’ uit. Die wil ik dus echt eerst om pols zien.
imageimageimageimage

4 likes

Ik ben er al uit:

Voor mij zou het een blauwe worden.
Die is echt heel mooi! Super uitstraling.

Echter, eerst een chrono.
Twijfel nog steeds over de 757 omdat hij geen running seconds heeft en met mijn OCD “horloges-moeten-op-tijd-lopen-en-wel-zo-goed-mogelijk” weet ik niet of ik me daarover heen kan zetten

De 857UTC vind ik ook heel tof, maar ja, geen chrono. Wel running seconds. En dan later maar een chrono. Een GMT moet ook nog afgetikt worden.

Keuzes, keuzes. Wie weet raad?

2 likes

Is deze klok en band getegimenteerd?
Hoe bevalt dat?

Puur afgaand op uiterlijk spreekt de 857 mij persoonlijk meer aan. Ik hou van iets meer rust op een wijzerplaat. Maar als je echt een chrono wilt ontkom je daar natuurlijk niet aan.

1 like

Als dit de 857 UTC is, dan zou kast evenals band getegimenteerd moeten zijn ja.

1 like

Als je het wat eleganter wil, zou ik voor blauw gaan (i.v.m. opgelegde indices en de wijzers) Indien elegantie minder gewenst is, dan de zwarte. Ze zijn allebei schitterend naar mijn mening.

2 likes