Sinn only (Deel 1)

Klopt…
Waar twijfel je tussen?

Ik kijk vooral naar de 556. Zwart of blauw. A of i.

Uit interesse zou ik ook gewoon even willen grasduinen door De collectie. Zitten ook fraaie chrono’s tussen natuurlijk. (Hoewel die sowieso boven mijn budget gaan)

Is dat de 356? Alle machtig wat een dik apparaat zeg. Hoeveel mm is dat wel niet?

1 like

Misschien went het! Maar vooral bij het minutenregister heb ik er twijfels over.

Gaaf ding maar wel een flink stuk groter. Prijs vind ik met zoveel gadgets aan boord wel verdedigbaar.

Zeker! Als je whatever je wil timen ook in een uur kan doen, zou ik daarvoor gaan. Denk dat als ik voor een Sinn/Damasko ga het uiteindelijk ook iets met een draairing gaat worden; het ziet er al snel cleaner uit en is meestal beter afleesbaar.

1 like

Hoppa! Een oude bekende.
Leuk om deze weer eens terug te zien, fraai … :heart_eyes:

1 like

Same here. Ik zit af en toe zelfs met de gedachte te spelen om t.z.t. naar Frankfurt te rijden om ze te zien en te passen, aangezien ik interesse heb in verschillende modellen en ze dan allemaal naast elkaar kan leggen. Buiten dat lijkt het me een leuk uitje zo vlak na lockdown.

1 like

De Sinn website zegt 15.5. De Worn and Wound review geeft aan 14. Ik neig naar 15.5 en uiteraard is dit incl het dikke glas.

https://www.sinn.de/en/Modell/356_PILOT.htm

1 like

Sinn moederschip is aardig om een keer te zien. Ben er vorig jaar op terugreis van vakantie even geweest.
Zou graag een factory tour doen.

Ik kom er jaarlijks wel. Is zeker een paar uurtjes blazen op de Autobahn waard.

1 like

Weet niet hoeveel milimeter, maar weet uit ervaring dat hij niet “dik” draagt. Heb er jarenlang eentje gehad (Flieger II met de lichte wijzerplaat).

UX intermezzo…

17 likes

15 likes

NA
Zag hem bij Jaap op de website en was meteen verkocht :heart_eyes:.
Vanwege corona en anderhalve meter kon ik hem niet samen met Tom gaan ophalen ( ik heb helaas al jaren geen rijbewijzen meer ).
Maar Tom was zo vriendelijk om hem dan voor mij op de motor te gaan halen :+1:.

Net band op maat gemaakt ( fijn inbus systeem trouwens ) en op tijd gezet .
Eindelijk weer een horloge wat bij mijn forumnaam past :grinning:

26 likes

Heel veel plezier met deze mooi Sinn. Top horloge :+1:

1 like

Mooi. Heeft die aanbieder nog meer Sinn te koop staan?

1 like

Dit is de website van @SuperC.

4 likes

Het bord is van 1958, het horloge van 2018.

9 likes

Volgens mij wel :+1:

1 like

Je bent niet van plan om hem te verkopen zeker, deze 556A?

Inderdaad

2 likes