Sinn only (Deel 1)

De Sinn website zegt 15.5. De Worn and Wound review geeft aan 14. Ik neig naar 15.5 en uiteraard is dit incl het dikke glas.

https://www.sinn.de/en/Modell/356_PILOT.htm

1 like

Sinn moederschip is aardig om een keer te zien. Ben er vorig jaar op terugreis van vakantie even geweest.
Zou graag een factory tour doen.

Ik kom er jaarlijks wel. Is zeker een paar uurtjes blazen op de Autobahn waard.

1 like

Weet niet hoeveel milimeter, maar weet uit ervaring dat hij niet “dik” draagt. Heb er jarenlang eentje gehad (Flieger II met de lichte wijzerplaat).

UX intermezzo…

17 likes

15 likes

NA
Zag hem bij Jaap op de website en was meteen verkocht :heart_eyes:.
Vanwege corona en anderhalve meter kon ik hem niet samen met Tom gaan ophalen ( ik heb helaas al jaren geen rijbewijzen meer ).
Maar Tom was zo vriendelijk om hem dan voor mij op de motor te gaan halen :+1:.

Net band op maat gemaakt ( fijn inbus systeem trouwens ) en op tijd gezet .
Eindelijk weer een horloge wat bij mijn forumnaam past :grinning:

26 likes

Heel veel plezier met deze mooi Sinn. Top horloge :+1:

1 like

Mooi. Heeft die aanbieder nog meer Sinn te koop staan?

1 like

Dit is de website van @SuperC.

4 likes

Het bord is van 1958, het horloge van 2018.

9 likes

Volgens mij wel :+1:

1 like

Je bent niet van plan om hem te verkopen zeker, deze 556A?

Inderdaad

2 likes

Even contact gehad met Sinn over de beschikbaarheid van de 757 die immers nog op mijn shortlist staat.

Daarnaast een vraag gesteld over de nauwkeurigheid. Ze worden afgeregeld op plus drie tot plus tien.

Eerlijk gezegd word ik daar niet zo vrolijk van. Mijn citizen NY0040 loopt plus zes. Een horloge van bijna 3 mille zou hetzelfde kunnen doen.

Misschien verlang ik teveel…

Uurwerk moet inlopen. Daarom loopt de ETA wat sneller in het begin. Zal tzt steeds accurater worden.

2 likes

Mijn 757 loopt ook niet best, die plus 10 komt aardig in de buurt.
Moet echt een keer een beurtje hebben…

1 like

Waar zouden ze mee komen?
Waar hopen we op?

Ik ben al lang naar Sinn aan het kijken, 556I en 104, wellicht zit er een model bij waardoor ik de knoop doorhak. Maar ook naar andere merken. Damasko en Muhle

De release is op mijn verjaardag…:rofl:

image
Freuen Sie sich auf die Präsentation unserer Neuheiten am 29.04.2020!
Entdecken Sie am 29.04.2020 ab 10.00 Uhr unsere neuesten Uhren auf www.sinn.de und in unseren Verkaufsstellen.
Look forward to new product launches on 29.04.2020!
Discover our latest watches on www.sinn.de and in our points of sale from 10 a.m. on 29.04.2020.

2 likes

Een 38mm duiker!

2 likes

EZM van 38 mm en 556i G(rün)

Hier hetzelfde. 36-38 mm Taucher of ander sportief horloge met ordentelijke waterdichtheid.

1 like