Sinn only (Deel 1)

Zeg dat wel!

Hij gaat trouwens zodra ik de b&p heb gevonden heb in de verkoop. Al 2 weken aan het zoeken.

1 like

Nato vandaag

4 likes

bevalt eigenlijk toch wel goed op een Isofrane.

7 likes

Ik ben er helaas nog niet uit, begrijp dat het rubber van Sinn best stug is. Komt goed, voorlopig is het nog niet eens duidelijk of ik op überhaupt op vakantie ga.

Mocht je in de buurt van Utrecht wonen mag je hem best wel even in het echt zien op mijn U1.

1 like

Dat is erg vriendelijk en houd het even in gedachte!! :slight_smile:

1 like

:+1: ik ben geintresseerd

Tel mij er ook maar bij op :slight_smile:

1 like

Bezopen voor een bandje.

Inderdaad, maar was toch echt zo. Maar bij minimaal 10 geĆÆnteresseerden is het wat meer acceptabel…

4 likes

Lekker ding dat het is…!

13 likes

Dat is ie zeer zeker!

Had ik nog een paar duuzend in een ouwe sok dan had ik je al weten te vinden :wink:

3 likes

De nieuwe Sinn 356 Sa PILOT III met silver dial … Wat een beauty zeg … :heart_eyes: Erg mooi, maar wel een dikkertje.

12 likes

Erg mooi. Stevig aan de prijs ook met 2250,- op leer. De standaard 356 doet 1550,-

En in het verkoopgedeelte gebruikt nog minder. :slight_smile:

Vraagje … de silicone banden van Sinn … zijn dat ā€œdust magnetsā€? Of blijven ze lekker schoon? Ik zou gek worden nml als ik de hele dag pluisjes op me band zou zien …

Er blijft enigzins stof op zitten. Ze zijn qua looks ook wat matter zwart dan bijv. Isofrane of CrafterBlue, laatsgenoemde hebben ietwat glans.
Verder zijn deze drie merkbanden vrijwel gelijk in draagcomfort.

In het begin had ik daar wel veel last van. Maar eenmaal ingedragen valt het reuze mee.