Is er toevallig iemand die deze heeft?

Erg mooi…
Super mooi.
Met 15 mm wel wat dik.
Het nare is, dat ze die 50 euronen verzendkosten ook vroegen toen ik een bandje wilde bestellen a 70 euri.
Dat staat in geen enkele verhouding natuurlijk.
Ik heb soms best zin om een origineel bandje te bestellen, maar op deze manier niet.
Dank!
Het hoge saffierglas bepaalt de 15mm. De kasthoogte is maar circa 12mm.
Supergaaf plaatje!! Hoe bevalt deze? Ik zit eraan te denken om deze versie aan te schaffen en twijfel nog een beetje welke band ik erbij moet doen, de H- of de Fine link.
Mooi hoor, die 356! Ben zelf alleen bang dat ie wat klein uitvalt. Zit dan ook steeds met een schuin oog naar die 358 te kijken in het blauwe gedeelte.
Groeten van het zusje, de 103!
Gaaf de 103! En ja ook ik moet even wennen aan het formaat…ze is laten we zeggen compact.
Lekker compact hihi😛
Super, moest eerst wennen aan de maat(42/43mm gewend). Kan nagenoeg elke band hebben maar moet zeggen dat ik hem sinds ik de H-link in huis heb alleen nog maar op de bracelet heb gedragen.
Persoonlijk vind ik de H link veel mooier dan de finelink. Past door de polished centerlinks echt fantastisch bij de kast.
Ik wil enkel alleen een schakel bestellen bij Sinn zou je daarvoor ook 50 euro verzendkosten moeten betalen?
Thanks! Ben er nagenoeg uit dat deze het gaat worden met H-link
Stuur gewoon een mailtje naar hun customer service. Ze zijn super vriendelijk dus zal allemaal wel meevallen.
@Gets83 Nice!