Haha, daar ben ik dus ook naar opzoek.
Om dezelfde reden (erg duur) heb ik maar een “poor man’s” EZM1 gekocht: de EZM2
Wat betreft de EZM1: Dilemma, hoe langer ik wacht des te duurder ie wordt…? Of zal dit meevallen?
Helemaal waar …gaat echt niet meevallen…
En daarom heb ik jou gister een berichtje gestuurd…
Gaat heel wat meer hydro oil in…
Sinds gisteren mag ik ook meedoen!!! Mijn eerste Sinn, een 356 Flieger. Die Duitsers doen kleine dingen net weer iets anders, blijkbaar; ik kon gelijk m’n huis overhoop halen om twee piepkleine inbussleutels te vinden waarmee ik een schakel uit de band kon halen
Maar, het was het uiteraard waard, wat een knapperd:
Goed om te weten.
Ik denk dat @Proenski of iemand anders gewoon een log aan het bijhouden is van alle horloges die jij hebt gehad, @daffie
Ben wel benieuwd naar het aantal verschillende horloges eigenlijk
Ge-wel-dig!
Edit: 2019, gemiddeld 2 per maand ongeveer. Niet slecht
Ik probeer te matigen…
Je bent niet goed!
Maar met die dubbele is er nog hoop dat die Sinn terugkomt?! Dat was toch wel een van de mooiste
Wie weet…zou zomaar kunnen.
Wie weet…zou zomaar kunnen.
Haha, dubbele post
Dit is toch wel heel erg goede shit hoor
Gast! Mooie lijst hoor!
Wat zijn terugkijkend de toppers?
Daffie verdiend eigenlijk wel z’n eigen draadje: Daffie’s toppers en floppers
En on topic:
Ben nu nog in de “honemymoon phase”, maar waarom hij die 356 weg wilde doen? Geen idee. Wat een leuk ding
Thanks! Hmm…in het hogere segment gezien zeker Grand Seiko en de diverse Tudors. Maar ook de 2 Breitlings…omdat ze zo niet-typisch Breitbling waren. En verder uiteraard m’n lieveling merk Damasko. De lekkere Oris 65 en ook de Sinn 104/356. En de buitenbeentjes Waltham en Norris zakhorloges blijven ook bijzonder.
Erg leuk om te horen. Kan ik van genieten…net zoals ik ervan heb genoten. Als bij mij eenmaal de kriebels beginnen dan is het helaas vaak weer snel beslist.
Staal is/blijft voor mij lastig…
Excusi voor het off-topic gehalte van m’n laatste posts…