Sinn only (Deel 1)

Die is ook erg gaaf, wat een ideaal vakantiehorloge. Erg mooi. :+1:

1 like

Technische vakantieliteratuur nodig?
De katalogus 2019/2020 van Sinn laat zich bijna lezen als een technisch handboek, maar is eigenlijk een door en door duits manifest waarin de Sinn firma haar producten in strenge volgorde presenteert, compleet met uitleg van ‘alles’
Dat maakt het ook aandoenlijk op de een of andere manier.
Maar ze dien het zo overtuigend dat je er eigenlijk niet omheen kan.
Ik denk zelfs dat als ze een EZM zouden bedenken voor ‘vakantie’ dan zou er geen betere klok bestaan.

:grin:

Die katalogus kan via de site ‘angefordert’ worden…zou het gewoon doen…Riessenspass hat man damit im Urlaub.

Bonusplaatje erbij…:star_struck:

10 likes

Die zijn inderdaad de moeite, bijna alle Duitse merken hebben dat goed voor elkaar. :+1:

Erg mooi horloge, ik neem altijd een paar horloges mee op vakantie en twijfel dit jaar wat de alleskunner gaat worden. Mijn Sinn maakt weer een goede kans.

1 like

Ik heb de katalogus vrijdag ontvangen had er al een maar die was uit 2003.

1 like

2003 , het geboortejaar van mijn Sinn.
Leuk!
Interessant,
En euuhhh, als ik jou nu eens postzegels betaal…hahahahaha

Aangezien de ezm2 hier zo populair lijkt. Misschien een tip voor iemand.

3 likes

Tsjonge wat een prijs!

1 like

Was ook mijn idee en ik heb lang getwijfeld, maar de Doxa won voor die rol. :sunglasses:

1 like

Op een bepaald moment wordt het een kwestie van gevoel.
Dan tellen specs niet meer.

Ben blij dat ik op juiste moment bij je aanklopte Peter.
Je zal zien dat dit een klever is, of besser,…ein Kleber

:slightly_smiling_face:

1 like

Ik hoop het! Zou geen verkeerde beslissing zijn. Leuk om je enthousiasme te lezen. Een reden voor me om naar dit topic te komen. :rofl:

1 like

Hahaha, prima, blijf maar lekker hangen, dan komt ie vaak genoeg langs. Ik wissel af met mijn 240ST, maar daar zul je toch niet verdrietig door worden neem ik aan

Oeps, schiet meteen een fotootje door van de 240…had ie zinn in…

13 likes

Die prijs is echt bizar…

1 like

Tja ze zijn zeldzaam. :yum:

2 likes

Echt hè? Met een service uit 2014, dus over twee jaar mag hij alweer…

Er heeft hier niet lang geleden een exemplaar ongeveer een jaar te koop gestaan voor uiteindelijk 800€… die moest wel meteen naar Frankfurt, maar goed, een Hydro beurtje is ook maar 250€.

1 like

Die was dan ook wel belachelijk goedkoop en ik was verrast dat die zo lang te koop heeft gestaan!

1 like

Ik kwijl bij allebei als de bernhardiner van de buren.

Geen idee wat je leeftijd is, maar ik acht de mogelijkheid groot dat wanneer ik 100 ben en nog in de gelukkige omstandigheid verkeer mijzelf verstaanbaar te maken, ik aangewezen zal zijn op de bereidheid van je kleinkinderen. Maar Goed. Die Hoffnung stirbt bekanntlich immer erst zuletzt en is er nog een mogelijkheid dat ik die EZM 2 Hydro nog kan gebruiken als duiker in mijn aangepaste gehandicaptenbadkuip.
Ik hoop maar dat de fasen van geluksroes bij de zwarte lunette in dagen worden gemeten i.p.v. in jaren.

2 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte. Heb geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Bovendien vertrouw ik MP niet en zou ik er hoogstens -met de billen strak over elkaar- een overnemen van een HF-lid.

1 like

Denk dat je gelijk hebt, in 2085 is mijn oudste kleindochter 68, en dat is dan weer 9 jaar ouder dan ik nu ben…en 33 jaar ouder dan jij…

:thinking::face_with_raised_eyebrow: ahhh, oohhh dus …:exploding_head:

1 like

Hej topper, wat is dat?
Bedoel je die fijne papierstofjes.

1 like

Je ziet ze niet veel meer, maar dit is een stevige prijs. Voorlopig ben ik nog steeds erg blij met mijn Sinn en die gaat nergens heen. Althans, wellicht eind Augustus mee op vakantie. :wink:

12 likes