Mooi hoor. Ik zou ook voor de witte plaat gegaan zijn.
Geniet ervan.
Dank u.
Er zijn niet veel moderne horloges met witte plaat die mij trekken, deze wel. Dat was dus een no-brainer.
Zeker!
Valt me niet tegen moet ik bekennen. Meer van staal normaal maar dit is wel lekker soepel met deze warmte
Heb ik ook, en die combi met dat bandje ziet er helemaal goed uit!
Thanks. Mijn eerste ervaring met MN straps. Zit wel goed. De zandkleurige heb ik ook nog liggen, maar de olijf vond ik er beter bij passen.
Ik heb zelf net ‘n 104 met zwarte wijzerplaat aangeschaft, dus ben een nieuwkomer op gebied van Sinn, maar die witte wijzerplaat snap ik zeker ook wel.
Kwam er plotseling achter dat de lume driehoek uit mijn 104 gevallen is… iemand tips? Via Sinn kost deze 6 euro met 35 euro verzending, lijkt me de goedkoopste oplossing. Sinn verwees me ook naar Juwelier Vaessen , maar het enige wat zij doen is het horloge doorsturen naar Sinn om een offerte te vragen en mij op voorhand €50 rekenen voor administratiekosten
Naar Duits adres zenden is goedkoper
Moet ik natuurlijk wel goed spellen :-/
EZM2
Kunnen ze zo’n lume insert niet gewoon in een envelopje kwakken bij Sinn?
35 euro verzenden is een beetje overkill lijkt mij.
Ik weet niet of je gemaild hebt of gebeld. Ik zou het nogmaals aankaarten en desnoods even bellen en vragen of ze die lume traingle gewoon per briefpost willen versturen. Bij Sinn zijn ze de beroerdste niet.
… of je hebt veel geduld, en je wacht tot het horloge toe is aan een service. Hoe lang heb je hem al als ik vragen mag?
Zijn er forumleden met een Sinn U1?