Sinn only (Deel 1)

16 likes

Sinn, any time…!

13 likes

Sinn vandaag

10 likes

Die moet er hier ook nog een keertje 1 komen, topper.

1 like

11 likes

zijaanzicht

10 likes

Nieuwe band?

11 likes

Heb er verschillende liggen. Passen op meerdere horloges. Dit is een Hirsch Arne die ik hier recentelijk kocht, heb hem in 2 kleuren. Topband :+1:t2:

1 like

ziet er erg comfy uit :ok_hand:

Behoorlijk! Rubber aan de onderkant, heurlijk

1 like

Is er iemand die mij kan vertellen of er een Sinn retailer in Nederland zit waar je het eea kan passen?

Check de site van Sinn. Daar staan alle AD’s en service punten. Zou eentje in NL moeten zijn. Heb ze een keer wat gemaild maar geen reactie weet niet eens meer hoe ze heten. Afijn succes

1 like

Had gekeken, maar website van desbetreffende juwelier bood weinig hoop.

Hoopte dat stiekem dat de Sinn website nog beetje achterliep en er al wat meer adressen waren bijgekomen :crossed_fingers:t2:

Up side down #dianaross

18 likes

Juwelier Vaessen in Heerlen is Sinn dealer, net over de grens in Aken zit er nog een (de naam ben ik even kwijt).

Hebben er mensen ervaring met het laten graveren van de rotor bij Sinn? Ik heb de 556i besteld en ga het laten graveren en nu heb ik twee opties:
afbeelding

Optie 1 behoudt het woord Sinn en graveert op de ‘swing line’ zoals ze het noemen, maar dit kost wel 6 tot 8 weken.
Optie 2 komt in plaats van het woord Sinn de gravure recht op de rotor te staan. Dit kunnen ze in de fabriek doen.

Ik vraag mij af wat de leesbaarheid van optie 1 is aangezien ze een mooie finishing op de rotor hebben:

Foto van Worn and Wound

Ik neig naar optie 1 toe maar ben er nog niet uit. Hebben mensen meningen of gedachten? :slight_smile:

1 like

De prijsverhoging staat nu ook op de Sinn website. De 556 is 50 euro duurder en de 104 is 60 euro duurder geworden. Voor andere modellen ligt het ook in die lijn. Jammer, maar als we het persbericht mogen geloven was het dus nodig

Ach het zijn bij lange na niet de absurde prijsverhogingen die we uit Zwitserland gewend zijn. Voor mij geen showstopper in ieder geval :v:

14 likes