Ze weten wel hoe ze het moeten verpakken die duitsers
Sehr schön!
Zag hem langs komen, maar hij is te klein voor mijn polsen.
Haha jij dacht ik pak het moment. Maar ook dat is HF, in polonaise achter je horloge aan (soms met wat “dibs” opmerkingen erbij). Maar als dan het horloge wordt aangeboden wordt…
Heel herkenbaar… Je denkt een followers wachtrij van potentiële kopers opgebouwd te hebben maar eenmaal beschikbaar…
blijft
het
stil…
Het is het horlogeforum en als ik alles zou moeten kopen wat ik prachtig vind zou ik binnen no time een rokende spaarpot hebben, een echtscheiding en een zeiltje om onder te slapen.
Maar die Sinn is prachtig, dat staat buiten kijf.
Die kleur wijzerplaat is wel top hoor!
Zeker
Ik denk dat ik de sinn 104 wil kopen. Er zijn 3 modellen. Zwart, grijs en donker blauw. Ik kan de kleuren helaas vanaf de computer niet goed beoordelen. Wat is jullie ervaring met dit horloge?
Dat de mijne er vrij wit uitziet. Gewoon een zeer degelijk horloge. Een puntje van kritiek:Ik ben er niet in geslaagd om de kast langer dan 1 week krasvrij te houden. Ik zelf heb er geen probleem mee, maar als je krasmagneten niet leuk vind , dan pas je beter. In elk ander geval: Ga er voor.
Topper, laat het leer zitten en koop hem op staal. Verder een strapmonster maar de H-link staat echt fantastisch.
Verder… waar je het meest toe aangetrokken voelt kopen. Als het je tegenvalt stuur je hem terug.
Enne… blauw👌(oude foto, toen wel een donderdag de 9e)
Is het blauw subtiel of echt fel in werkelijkheid?
Ik zie ook dat er veeeel verschillende bandjes zijn waaruit je kunt kiezen.
Ik heb de zwarte 104 even gehad. Nu een witte 104 net als die van Colnago.
Ik vind zelf de wijzerplaten zonder sunburst mooier. Dus dan blijft alleen zwart en wit over.
Maar ik moet wel zeggen dat ik nog geen 104 met sunburst plaat in het echt gezien heb.
Maar verder denk ik dat je wel plezier gaat beleven aan een Sinn 104.
Zwerft er al ergens een U50 rond op het forum?
Ik heb een zwarte 104 (de A, niet de I) en hij is super.
Aangezien ik een ander (prijzig) horloge op het oog heb staat deze op de nominatie om te vertrekken…
Ik ga me verdiepen in de U50 ja.
Prachtig horloge maar ik weet er nog te weinig over.