You’re so right boy!
En deze is ook al mooi.
Heeft deze een diameter van 37 ongeveer?
Als je de tijd doordraait naar de volgende dag en je datum draait netjes mee is alles ok
Gelukkig draait alles nog netjes zoals het hoort…
Ik heb de 556i van @Drebin mogen overnemen. Wat een ontzettend mooi ding is dit zeg. Ik ben nog op zoek naar een stoffen soort band. Mag canvas, nato of wat dan ook zijn. Heeft er iemand suggesties? De stalen band gaat er later voor komen, maakt u zich daar geen zorgen over.
Die Cordura staat er super op. Dat zeg ik niet omdat ik hem verkoop hoor, riep ik in elk topic over mijn Sinn destijds
Mooi!
Ik vind zelf de Barton sailcloth banden erg mooi, heb zelf de rode. Staat mooi en zit lekker.
Ideetje?
Heb je daar een fotootje van? Ben erg benieuwd hoe die staat. Vind het wel leuk om een keer een niet-nato stoffen band te hebben
Die Cordura staat er super op. Dat zeg ik niet omdat ik hem verkoop hoor, riep ik in elk topic over mijn Sinn destijds
Ik weet niet echt of ik van het zwarte ben, misschien vind ik hem dan te zwart worden. Ook voor jou de vraag, foto?
Niet op de 104, wel op een Oris:
Dat staat inderdaad niet verkeerd, goeie optie, bedankt!
Khaki groen staat ook mooi op een zwarte wijzerplaat.
Hier dezelfde Oris op een rubberen Barton Silicone Elite.
Deze is 38,5, gelijk een reguliere 356.
Hij lijkt wat kleiner omdat het bandje omhoog staat en het klokje zelf dus wat “verder” weg is vanaf de lens van de camera gezien…
Mooi van bovenaf, maar 16mm??? Sodemieter…
Is het het Lemania uurwerk wat zo hoog is?
En met de MN misschien nog wel een milimetertje erbij
Ik weet niet of het ‘t Lemania 5100 uurwerk alleen is, het bolle glas (hoewel subtiel) zal zeker een dikke milimeter bijdragen aan de totale dikte.
Wel wennen…
Maar wat een mooie klok al zeg ik het zelf
gebruik jij een of andere filter op uw foto’s? het viel me al op bij de vorige foto dat bepaalde delen van de randen niet duidelijk zichtbaar waren, en ook bij deze is niets te zien tussen de lugs boven het horloge. Niet te min een geweldig horloge.
Ik ben een beetje aan het pielen met de diafragma van m’n iPhone maar dat doet ie idd niet helemaal goed!
Is ook een telefoon he, die heeft geen echt diafragma maar lost dit digitaal op. Heeft ie dan toch moeite mee
Sinds kort het horloge waar ik al lang naar uitkeek… mijn Sinn 103 st!
Gekocht met de metalen band, maar draag hem nu al veel langer op een leder bandje.
Heel mooi!
Geniet ervan!