Sinn only (Deel 1)

We kijken er naar uit.

1 like

Ja enorm! Daar kun je wel een dag mee in de bouw werken naar mijn idee😁


Cheapass strap van Aliexpress van iemand gekregen, is nochtans erg comfortabel. Hoe vinden we hem?

6 likes

Hij is gemaakt hoor😉

1 like

Hallo iedereen! Mijn eerste post op dit forum. Met een beetje geluk komt UPS vandaag een bijzonder fraaie 556A RS bij mij afleveren. Direct vanaf de fabriek, met doosje en officiële papieren :wink:. Dus vanaf vandaag ben ik officieel lid van de Sinn Only club.

12 jaar geleden mijn laatste horloge gekocht. Voor de geïnteresseerde het is een Seiko Premier Kinetic. Wellicht smaakt deze Sinn naar meer. Zal binnenkort wel eens een foto delen.

10 likes

Welkom op het HF en veel plezier met de Sinn!

1 like

Nice! Die groene is bij bij ook incoming!

1 like

Welkom

Welkom. De 556 is een schitterend horloge. Ga je veel plezier van hebben. :+1:

1 like

Hoi,
Ik heb onlangs een gebruikte 103st gekocht, ik twijfel of ik de bezel zal vervangen. Deze is in een iets gebruiktere staat dan de rest van het horloge.
Een nieuwe kost incl verzenden maar 5 tientjes ongeveer.
Weet iemand of dit goed zelf te doen is? Het zo’n frictie bezel zonder klikjes.


Dit is um dan. In het echt is ie nog veel mooier. Het leer moet nog wat soepel worden. Maar ik ben er super blij mee! Op deze foto zit nog een zacht plasticje, vond het al zo’n rare coating. :rofl:

7 likes

Mijn Sinn 556i b met “persoonlijke” gravering op de rotor is besteld…
Geduld… Heb ik niet, nog circa 3 weken…

3 likes

Heb je een foto? Is het zo erg? Het is en blijft een toolwatch, en de bezel neemt altijd de zwaarste klappen. Mijn 104 heeft onlangs ook zijn eerste krasjes verdiend. Ik laat er mijn slaap niet voor.

Eindelijk mijn U1 weer terug vanuit Frankfurt. Nieuw glaasje, service, band en kast netjes gemaakt :slight_smile:
Kosten: € 590,- :’(

10 likes

Blijft een top horloge.

Hoi Colago, (mooie fietsen trouwens)
Ik slaap er ook niet minder om hoor😄
Maar ik probeer mijn horloges in zo mooi mogelijke staat te houden. Ik ben erg zuinig op ze.

8 likes

Valt reuze mee toch. Ik vind het wel iets hebben. Op een zwarte bezel zal je snel het randje laten slijten. Het toont ook aan dat de bezel gebruikt word. Tuurlijk ben je er zuinig op. Dat hoort ook bij een horloge van dat bedrag. Maar bij de nieuwe bezel word het eerste krasje zoveel pijnlijker.

Aah. Een kenner. :smile::+1:. De schrijffout is je vergeven.

Colago ?!?!? Neeeee :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

1 like


Een bak olie

11 likes

Holy sjips wat is hij :star_struck:

Net binnen! De NA

33 likes