Check, ik ben benieuwd wat een rubberband kost met tegimented clasp voor mijn U1 (nu die toch blijft ;-).
Alleen het bandje was 50 euro, ex verzendkosten.
Check, maar de clasp is behoorlijk aan de prijs volgens mij. Misschien moet ik er ee mailtje aan gaan wagen.
Volgens mij ben je zo’n 200 tot 250 euro kwijt voor het geheel. Even mailen en je weet al snel genoeg.
€200 voor de tegimented sluiting, €50 voor de band delen en €25 verzendkosten.
Maakten de die nog maar…prachtig!
Verzendkosten valt iets mee, recent € 12,50 betaald voor verzenden van metalen bracelet.
Scheelt toch weer iets😊
Rode band is lekker zomers, heeft iemand hier de witte ook?
Ok, ik had paar maanden geleden een prijsopgave gevraagd voor de set bandhelften, vroegen ze € 25 voor het verzenden
Ik heb een maand geleden ook nog 25 euro betaald voor de verzending van mijn h-link band.
Ik wil nog steeds heel graag een set rode bandhelften hebben voor mijn EZM3, alleen weiger ik €25 verzendkosten te betalen op een setje bandhelften van €50, dat kan imo namelijk ook voor €5, ik kijk wel een keer bij een dealer als ik per ongeluk in DLD mocht komen
Hmmm, ook een maand geleden, toch echt 12,50…misschien ooit eens een groupbuy organiseren?
Goed idee, ik ben voor
Ik ook, voor mij het witte silicoon erbij:
Met zongebruinde armen helemaal top denk ik( plaatje van het web)
Ik was nu voor de twee bandhelften € 12,50 verzendkosten kwijt. Het werd via UPS verzonden en gewoon door de brievenbus gedeponeerd.
Daar waar deze klok normaal onder de radar vliegt, popt die er nu echt wel uit zeg. dat geef ik je zwart op wit.
Vreemd dat er blijkbaar verschillende prijzen gehanteerd worden…
Inderdaad, erg apart. Ik vond € 12,50 ook al aan de prijs, maar ja, waar moet je anders naar toe.