Sinn only (Deel 1)

Klopt! De eerste beschadiging is het ergste. Putje valt mee hoor :wink: ik heb er vrede mee. Mijn sinn is btw het langst nu in bezit en verwacht hem nog wel even te houden. Erg fijn horloge die het bij elke gelegenheid goed doet

2 likes

Het is net Tinder, Bassie. Je kunt je profiel er af gooien en een paar weken niet swipen. Uiteindelijk sta je toch weer in je eentje met dat lauwe IPAā€™tje aan de Bunkerbar in de Leemput, te luisteren naar Rammstein. En hup, daar ga je weer.

2 likes

Hoe lang als ik vragen mag?
Overigens verwacht ik zelf ook dat die van mij nog wel even blijft hangen en dat die nog een servicebeurt gaat krijgen in mijn bezit.

Same here en vandaar dat ik een langdurige relatie niet uit de weg ga :slight_smile:

Haha wel met die prijs.

1 like

Rond de 750 euro is voor een Sinn 556 toch geen rare prijs lijkt me. Zelfs de gewone zwarte kosten dat tweedehands ongeveer. En dit is een speciale uitvoering.

Edit: ah wacht. Jij bedoelt de initiƫle prijs. Ja die was wat enthousiast.

April 08 :sunglasses:
Ik gok aan mijn kant hetzelfde. Kan dat Ieniemienie putje ook weggewerkt worden :smile:. Nee hoor. Mijn horloge mijn herinneringen

1 like

Ik ben weer is spontaan naar een 556 gaan kijken omdat die C65 maar niet tegen bodemprijs eruit gaat bij CW. Had die 556 al een tijdje in het snotje in die ā€œgekleurdeā€ uitvoeringen. Geen datum en lekkere indices en mooie wijzers.

Op dat moment stond die mocca en die grijze van @Phoenix.bas te koop. Voor prijzen die niet erg ver bij nieuw vandaan lagen vond ik. En ik wilde er ook staal bij dus ben ik wat gaan zoeken en erg aan het dubben geweest over de kleur. Uiteindelijk leek mij parelmoer toch de gok waard. En nieuw met leer en staal, wel ver boven de prijzen hier op dat moment en beiden erg mooi. Maar toch twijfelde ik aan zowel het grijs als het mocca.

Samengevat, die 556 is gewoon top! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb in de uitvoering die ik nu heb. Met dit licht is het genieten en het was redelijk impulsief. Vanwege die C65 waar ik mijn zinnen op had gezet en ik toch budget had dan maar die Sinn genomen. En daarvoor wel besnuffeld maar nog geen intentie tot opname in de collectie.

Zo das lang, dan had die toch al lang aan de service gemogen?

Hij bedoelt april 2018.

1 like

Hahaha, ja moet ook wel want ik zat na het antwoorden al te twijfelen of die wel bestond al toen in deze uitvoering. Ik ben zo lekker op de hoogte ook :joy:

Het is duidelijk dat ik vooral kijk naar wat ik mooi vind en niet naar histerie en dat soort zaken.

1 like

Hahaā€¦ Sorry. Ik loop wat achter

De blauwe kleur van de 556 is soms ook metallic grijs en paars. Erg gaaf

2 likes

@ThaWatcher sinds ik ā€˜de Grijzeā€™ van @Phoenix.bas heb, heb ik geen andere meer gedragen.
Ik twijfelde tussen de mocca en grijze. Geen moment spijt.
Bijzonder dat de mocca nog geen nieuwe eigenaar heeftā€¦ neerleggen bij het lot misschien?

2 likes

Hou op schei uit. Ik heb vandaag al zes keer bijna een PB gestuurd naar @AlexanderN. :joy:

Met daarin een smerig bod. :upside_down_face:

2 likes

Dat is alleen maar goed om te horen :+1:

Ik vind die grijze, blauwe en mocca prachtig, sowieso vind ik de 556I mooi.

Dat grijs is ook erg mooi en ik heb al 2 varianten grijs met sunburst.
Dan de mocca, prachtig en in real life vast en zeker ook fantastisch. Maar het lijkt een lastigere kleur om mee te combineren en niet een echte daily.

En die blauwe, ja ook werkelijk schitterend en als ik poen zat over heb neem ik die erbij :slight_smile:
Daar heb ik twijfels bij of dat mij als een daily niet gaat vervelen. Maar als ik hem erbij kan hebben :+1:

Alles puur gebaseerd op plaatjes kijken en nooit eerder een Sinn of 556 echt gezien maar zou nu kunnen leven met een one model collectie.
De 556I Classic, Mocca, Blauw, Jubilaum und die Permutt S

Zonder datum met die prachtige polished wijzers en indices is gewoon genieten en dat maakt het voor mij een smakelijk horloge.

1 like

Had ik nooit verwacht van een 556I idd.

Tja, een dergelijk horloge met zoveel afschrijving weg moeten doen is als het niet direct nodig is zonde. Maar wel vreemd, ook de grijze heeft even geduurd.

1 like

Less is more. Juist omdat er geen datum op zit heb ik m overgenomen.

Vandaag trouwens de catalogus binnengekregen uit Frankfurt, schoon boekje met harde kaft.

6 likes

Ik heb ook eerst een nier moeten verkopen, aangezien er andere financiƫle prioriteiten waren.

1 like

Groeten
Rutger

11 likes

Binnenkort in dit theaterā€¦
Ben heel benieuwd.

16 likes

Ik zit ook een beetje naar Sinn te gluren. Lijkt me een ultieme beater.

2 likes

lekker voor op reis.

14 likes