Sinn only (Deel 1)

Pepsi Sinn

5 likes

En gare de Somain.

11 likes

Wat jullie kunnen, kan ik ook :slight_smile:

14 likes

17 likes

Verdwaald in de bossche box?

Bandje is binnen. Maar :man_shrugging:t4: Contrast is wat groot heb ik het idee.

Groene Hirsch band is ook mwuah.

8 likes

Ik heb die rode band ook, is zeer aanwezig maar staat wat mij betreft het mooiste als er ook een rood element in het horloge zit

1 like
1 like

17 likes

Dit blijft toch wel 1 van de leukste horloges in mijn collectie hoor :sunglasses:

18 likes

Ik kan niet zeggen dat deze reclame werkt voor mij.

1 like

Ben ook niet zo van het jagen …

11 likes

Sinn 556a caseback

8 likes

20 likes

Zou mooi staan met een MN band, tool, maar minder dik.

2 likes

Ik vond die van Erika’s niet zo lekker zitten, maar zal eens rondkijken wat de andere merken hebben.

1 like

Ik schiet met mijn gedachten over de eerstvolgende serieuze aankoop van hot naar her, en heb nu een - toch maar een nieuwe, heb al serieus de vintage 103B in het blauwe deel overwogen - 103St in gedachten. Zoals hier welbekend, het min of meer oermodel met plexi. Owner’s opinions much welcomed! :slight_smile:

Ik neig al bijna 20 jaar naar dit horloge, maar na elke jaarlijkse prijsverhoging van 5 tot 10% denk ik - nah, hij wordt nu echt te duur. Maar ik zal een keer moeten kiezen…

Ik lees het graag! Mag ook per PB. :+1:

4 likes

Gewoon gitzwart of donkerbruin proberen

Ik ken het… Volg het horloge vanaf een eurotje of 1250,-

Vond de verzendkosten hoog en dacht ik rij binnenkort wel een keer langs Frankfurt. Inmiddels zijn we een aantal keer de verzendkosten aan prijsstijging verder.