Snap ik. Ik heb de 3 maar vindt stiekum de 3F ietsje mooier. Kom je minder vaak tegen weliswaar.
Zou persoonlijk ook voor de 3F gaan idd. Heb onlangs ook lang zitten twijfelen, blijft een ontzettend gaaf horloge. Gaat hij er op korte termijn komen?
Weet ik nog niet zeker.
Als er een leuke deal voorbij komt wel.
Er gaan ook nog wat andere opties door mijn hoofd zoals een 116600 Sea-Dweller of een Sinn EZM 1…
Wat een mooie collectie bij Sinn!!
Voor mij springen er 2 uit die wel eens de NA kunnen worden:
-
de 104
-
de 903
Welke kiezen jullie?
- 104
- 903
0 stemmers
Deze poll gaat gelijker op dan ik had gedacht
@HanDavinci, doe eens even wat 556 plaatjes hier! Van die lekkere, met die MOP plaat enzo. Glimmerts in de zon, …
Was die niet voor de nederlandse zweefvliegvereniging of zoiets?
Wanneer is “Swiss made” verdwenen van de Sinn dials (en werden de horloges blijkbaar in Duitsland geproduceerd)? Was dat in 1994?
Mooi ding, alleen jammer van de relume.
Mooi hoor, en snelle service. Hier op het forum gekocht?
Ingeruild en vervolgens laten servicen. Inmiddels naar een nieuwe eigenaar
Vind ik niet zo heel erg…
Probeer andere eens een filmpje er van te maken. Ben heel benieuwd
Ja, filmpje graag. Ben heel benieuwd hoe het licht speelt met de wijzerplaat, en hoe de afleesbaarheid is onder verschillende omstandigheden. Ik vind het een heel mooi horloge.
#metoo Maar dank je!
Het gaat er allemaal komen inclusief een review, daarvoor wacht ik nog even op de fine link bracelet. En niet te vergeten mooi licht. Ik heb hem zelf ook alleen nog maar slecht licht gezien. Je ziet absoluut meer dan op een foto en ook veel sprekender. Ik hoop dat echt in wat plaatjes te kunnen vangen want er is veel interesse naar deze plaat.
Nu wordt het van het weekend net als vandaag helemaal ruk voor dit doel… Maar filmpje zal ik ook proberen te maken. Ik voel de druk van HF om te zorgen dat het in beeld komt
Maar wil zelf niets liever dan het mooi op de plaat krijgen zodat anderen kunnen meegenieten of een indruk krijgen wanneer ze deze plaat overwegen.
To be continued!