Sinn only (Deel 1)

Ik vroeg me af welke minion er tegenwoordig met mijn oude 857 UTC ‘TESTAF LH Cargo’ rondloopt? Niet alleen omdat ik 'm mis, maar omdat een foto op zijn tijd ook wel leuk is … :sunglasses:

…is dat ding überhaupt binnen HF gebleven @SuperC? Of daarbuiten verkocht.

2 likes

Iemand ervaring met duurzaamheid zwarte coating op de 856?
Onlangs naar juwelier in Viersen (D) geweest om 556 en 856 te passen. Ik weet nu wat het wordt een 856. Maar ben vergeten te vragen of ik ook zwart kon bekijken :frowning:
Denk dat die nog stoerder is. Dus na de vakantie maar eens terug…
image|375x500


Ga ook maar een ‘gezocht’ item aanmaken hier op HF. Wie weet wil iemand verkopen.

De 856 is een goede keus. Ik zou persoonlijk niet voor de zwarte gaan. Het blijft een coating en zal bij veelvuldig dragen op de scherpe randen uiteindelijk doorslijten. Op WUS kun je wel voorbeelden vinden.

naar Duitsland verkocht begreep ik van 'm. Dus voorlopig sta je even droog :wink:

1 like

TGIF :grinning:

11 likes

Mijn EZM3 van rubber naar origineel metaal. Mooie band, comfy en past bij het “tool” gevoel van dit model. Aanrader!

12 likes


Sinds de aanschaf van de 104 is dit de plek waar de 836 het meest verblijft :thinking:

2 likes

Toffe klok.

Echt een geweldig model :ok_hand:

Zonde, ik vind de 556, 656, 856 ook een prachtig horloge.
104 is ook mooi natuurlijk.

1 like

Dank, inderdaad hij is super

1 like

Snap ik, maar denk je nou echt dat je op een gegeven moment die mooie strakke rode secondewijzer nog kan weerstaan?

Ik ben bij deze lid van de club. NA topic volgt :innocent:

12 likes

Een beauty!

1 like

En zo de deur binnen vallen :scream:
Topkeuze :ok_hand:

1 like

Denk het ook niet :wink:
Zit nog in de wittebroodsweken:heart_eyes:

1 like

van harte :clap:

1 like

Mooi!
Heeft de EZM3 de dunnere stalen band, zoals aan de 856?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik ken de bracelet vd 856 niet. Hoe zou ik dat kunnen herkennen?

Aan de schroeven voor de schakels. De dunne uitvoering heeft schroeven met zaagsnede, de dikke heeft inbusschroeven.