Doe mij een PB mocht je deze willen flipperen
mooie combi.
Vraag staat uit, ben benieuwd. Als extra optie heb ik ook nog de uitwijkmogelijkheid van een Duits adres.
Echt een top horloge. Na 4 dagen +4 seconden, meest nauwkeurig horloge in mijn bezit. Bovendien draagt ie geweldig.
Hroeten
Rutger
Nu met H-link band het toch wel echt een schatje! Totaal geen spijt van deze aankoop en gelijk wat kleine Kodak-sessies gehouden

Die 556 blijft wel mijn favoriete Sinn, ik blijf ze mooi vinden. Ik heb ze wel beiden weg gedaan maar sluit niet uit er ooit weer eentje op de kop te tikken.
Geniet er van in deze combi
Ik heb een vraagje.
Ik ben zelf aan het verzinnen om een 103 st aan te schaffen.
Die pvd coating op de bezel. Ik zie dat de randjes al wat pvd slijtage vertonen.
Gaat dat vrij snel?
Kan ook dat je hem 2e hands in die staat hebt gekocht natuurlijk. Maar zo niet dan ben ik benieuwd.
Alvast bedankt!
Ik heb hem in deze staat gekocht dus kan er helaas niets over zeggen.
O.k .Duidelijk.
In ieder geval bedankt!
Deze heb ik nieuw bij Sinn gekocht in oktober 2019. Heb’m bijna dagelijks om en doe er niet extreem zuinig mee, alleen bij bv verhuizingen doe ik’m even af. Zitten al wel wat kleine plekjes op de coating, maar nog zeker niet storend.
Trouwens, als je deze nieuw wilt kopen: Sinn verhoogt vaak op 1 september de prijzen. Deze ging vorig jaar volgens mij 50 euro omhoog, ik weet niet zeker of dat dit jaar ook weer is?
Haha held! Sinn stuurt de lume driehoek op in een envelop. Verzendkosten € 3,70. Voor een tientje ben ik klaar, bedankt voor de tip!
In welke prijsklasse valt sinn eigenlijk, ik vind het persoonlijk een lastig te plaatsen merk?