Sinn only (Deel 1)

13 likes


Nieuw Nato bandje d’r op van Strps.

5 likes

Vandaag deze opgepikt. Mn 2e EZM3, omdat ik veel spijt had van de verkoop van de 1e :stuck_out_tongue_winking_eye: Mooi setje met de 103 a sa, die helaas stil staat en dus binnenkort voor service naar Sinn gaat.

Groeten
Rutger

15 likes

Hele mooie Sinn. Draagt de EZM3 fijn met de kroon aan de linkerkant?

1 like

Prachtig horloge! :star_struck: bevalt hij goed als daily?

Juist prima, zodat de kroon niet in je hand prikt.

Groeten
Rutger

2 likes

Klopt, heb hem ook. Fijn horloge en draagt prima,

1 like


Nog steeds de enige hier met een 836?

10 likes

Erg mooi. Hoe is de geborstelde band in combinatie met Tegiment?

1 like

Bevalt erg goed, is qua afmeting (behalve de endlinks) gelijk aan de van de U serie.
De sluiting vertoond wel wat microkrasjes als gevolg van contact met het bureaublad.

Heel veel draagplezier!
Heb mijn EZM3 vorig jaar mei in Frankfurt gekocht.
Echt een tophorloge, draag hem bijna dagelijks.
Heb je alleen rubber of ook nog de stalen band?
Die draagt namelijk ook geweldig.
Heb zelf zowel de stalen als de rubberen band. Staan allebei prachtig.
Deze niet meer wegdoen he?! :grin:

Heb de stalen band ook maar was benieuwd of de rubberen van mn andere Sinn zou passen. Zou jij een foto vam de zijkant van de stalen band kunnen maken en mij sturen? En dan met name waar de schroeven op staan. Ik ben benieuwd of jij de nieuwere band hebt dan die van mij. Ik krijg de schroeven namelijk niet los en terwijl dat op de 103 vrij makkelijk gaat maar die heeft imbus schroeven ipv een gleuf. Mag ook via een pb.

Groeten
Rutger

Lijkt op de 103 kast. Op de Sinn site wordt de ezm3 met een siliconenband met gesp aangeboden.

Jazeker… ik was eerst zeer sceptisch over de H link band. Dit is nu ik hem in huis heb geheel weggenomen. Mooie bouwkwaliteit, fantastische aansluiting op de lugs. Clasp is ook prima, incl microverstelling. Overige schakels zijn deels geschroefd(imbus) echt heel erg netjes. Krijg er veel complimenten over ook. Daarnaast is de 104 natuurlijk prachtig op leer/suede/nato etc.

1 like

Broertjes, gewoon omdat het kan. Helaas moet de 103 weg voor service.

Groeten
Rutger

14 likes

Erg mooi die 103 :+1:

1 like

Was deze nog maar te koop :wink:

9 likes

Ook een zeer mooie Sinn, kwam iets later uit volgens mij dan de mijne. Heb toevallig vandaag ff de papieren erbij gehaald en ik kocht de 103 in 2007 voor €1035,- :stuck_out_tongue_winking_eye: Later wel de stalen band erbij gekocht voor €175,- Niet om op te scheppen of zo maar wel aardig om te zien wat de prijzen doen.

Groeten
Rutger

1 like

Dat waren nog eens tijden ;-). En kudos dat je hem al zolang hebt :+1:

Dat was ook mijn eerste Sinn. Gekocht volgens mij ergens in 2005. Deze had nog de bezel met de ronde lume pointer.

1 like