Sinn only (Deel 1)

Van harte!
Lijkt op mijn ex

1 like

Die komen er zeker aan. bedankt.:ok_hand:

Van die tijd is het idee idd beginnen broeden… :sweat_smile:

1 like

Iemand de U50 al overwogen/besteld?

Ps. EUR. 270,00 duurder dan de U1

2 likes

En, al plaatjes uit de zon zodat we die parelmoeren wijzerplaat kunnen zien stralen?

Deze zijn van de afgelopen dagen, heb het horloge vandaag niet om. Ik heb lang getwijfeld tussen de glossy zwarte, de blauwe en deze, maar dit is degene voor mij. :hugs:


13 likes

Wat een plaat, net een foto uit het heelal! Die gaat toch op de shortlist (al moet er dan eerst wat weg).

1 like

Ja, het dunner uurwerk rekenen ze door blijkbaar (sw300 ipv sw200). Maar dan nog zn prijs waard vindk! Tis dat ik al 2 duikers heb, anders had ik 'm wel besteld denk ik :smiley:

1 like

Hij is op het forum terechtgekomen maar waar die nu is, geen idee.

Mooie aanwinst, geniet er van!

Vanwege de plaat is het lastig om de kleur van de band te bepalen. Nu op grijs en bruin gedragen

13 likes

Een lekker dikke zeer donker groene of zwarte nubuck zou top staan denk ik.

1 like

Ideaal horloge om kleur in de collectie te brengen vind ik. Ik ben het eens met @VtiE: Olijfgroene nato, of zwart leder.

1 like

Deze eerst maar eens proberen …

In-coming! Volle bak getegimenteerd, bezel, kast en band :muscle:t2:

25 likes

Mooi, ben erg benieuwd naar je ervaringen. Zit hier ook al een tijdje naar te gluren. Succes met wachten!

1 like

Nog een zinvolle bijdrage…

15 likes

Ik ben wel benieuwd of er van de UX nu ook een kleinere versie gaat komen.

1 like

:joy: Cameo the Cat playing dead in the background… :rofl:

1 like

Geniet nu bijna een maand van mijn 556A. Even van de pols voor een foto.

6 likes

Dat hoeft ook niet, je zet dan de minutenwijzer gewoon gelijk en dat klopt altijd. Die zou ook precies op de marker staan als de secondewijzer op 12 staat.

1 like

Mijn ex nog maar een keertje :heart_eyes:

12 likes

Mooi!

1 like