Sinn only (Deel 1)

Op de site van Sinn kun je dat een beetje inschatten. Kies een leren bandje en dan zie je meteen hoe deze staat. Veel mooie combi’s!

1 like

Voorbeeld van de Sinn site.

4 likes

Dank beiden. Ik was benieuwd naar gebruikerservaringen. De stock foto’s van de Sinn website ken ik :wink:

Ik denk dat een donker bruine Shell Cordovan het goed zou doen op deze.

1 like

De foto’s op de Sinn website zijn echt enorm amateuristisch …

De 556 Jubilieum (grijs) vind ik het echt ook vele malen mooier dan op hun site

Ik ben dus ook benieuwd naar live foto’s en reviews

1 like

Exact…ik ben zelf zeer aangenaam verrast met de 556 Jubileum. In het echt idd vele malen mooier dan op (stock) foto’s. Nog maar een foto dan… :smiley:

3 likes

Je moet je afvragen wat ze ermee beogen.
Inderdaad weinig sfeerfoto’s. Erg zakelijk allemaal.
Maar mss past dat wel bij de filosofie. De functionaliteit staat voorop.

Maar what the heck, een ritje Frankfurt is zo ver nog niet.

1 like

Puur functioneel…je kunt bij aanschaf horloge keuze maken voor diverse bandjes.

Dat klopt. Gelukkig wel. Ik kan niet tegen rubber.

1 like

Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw horloge welke begin 2018 er zou moeten komen. Ik denk aan een budget van max rond de €2K en ik wil eigenlijk al heel lang een Sinn in de collectie. Nu viel me oog gisteren op de standaard plexi Sinn 103, en ik moet zeggen dat ik deze wel heel mooi vind! Die Plexi maakt hem echt! (Wellicht ook de reden waarom ik zo aan me Speedy ben gehecht …) Ja ik weet dat die wel dik is (15,5mm) maar verder wel een prima maat voor mijn 17,3cm polsje.



12 likes

En die lume! :heart_eyes:

5 likes

Gaaf ding…doen! :thumbsup:

1 like

Doen! Ik zie hier alleen maar die oersaaie 104’s en 556’s

Het is dat er een broad arrow op m’n pad kwam anders had ik zeker een 103 gekocht!

2 likes

Ben het met je eens dat we wel veel 104’s en 556’s zien, wil niet gelijk zeggen saai, maar mainstream zeker hier op HF.

Begin echt verliefd te worden op die vintage look van de 103 ST. Nu die horloge pot verder vullen en niet tussentijds iets verkopen om dit doel sneller te bereiken en waar ik weer spijt van krijg als ik iets weg doe … :wink:

1 like

@cash … het wordt tijd dat wij Erik eens met een bezoekje gaan vereren…

:sunglasses:

2 likes

Heeft dat sinn dan?

2 likes

We gaan zo de winter in dus deze kan wel weer een keertje.
Nog steeds in bezit.

21 likes

De Sinn 103 B SA HD Moonphase. Verkocht tussen 1993 en 1995 … Wat een schoonheid :heart_eyes:

19 likes

Prachtg👌

Okay dan

8 likes