Sinn only (Deel 1)

Ik heb mijn UX destijds nieuw gekocht bij Tjibbe van:
https://www.uhrenfreund.com

Spreekt Nederlands en is erg prettig om mee te werken. Die kan je vast helpen.

1 like

Thanks, het wordt misschien toch wel een weekendje Frankfurt. Wil al tijden eens kijken daar, dus dit is moment eigenlijk. Lijkt me ook een leuke stad, vier uurtjes blazen, Sinnā€™s kijken en de stad in.

1 like

Ga op zaterdag en je rijdt er een uurtje minder over. Ga op vrijdag en de productie is operationeel. Net wat je wilt. Sowieso de moeite waard.

1 like

UX afgelopen donderdag besteld in de webshop, dus in blijde verwachting. Vanwege hemelvaart en brucketag zal aankomst nog wel even duren.
Heb hem vol getigimenteerd besteld, dus de metalen bracelet moet nog even wachten aangezien ik die ook getegimenteerd wil hebben. Voorlopig dus alleen op zwart rubber.
Bracelet ga ik een leuk tripje Frankfurt voor inplannen. Wij hebben wel een zwak voor duitse steden en Frankfurt lijkt daarop geen uitzondering te zijn.

1 like

binnenkort in het blauwe gedeelte te vinden. Hij blijft fraai, maar krijgt geen polstijd. Dus maar flipperenā€¦

14 likes

18 likes

17 likes

Sinn Samstag!

1 like

Genau

10 likes

Dan deze ook maar :blush:

16 likes

Toffe foto :ok_hand:t2:

1 like

Helaas ca 16 mm dik.

Maar wat een stunner!!

en toch draagt hij (vind ik) totaal niet dik. Maar goed, het is ook net wat je gewend bent natuurlijk

12 likes

Ik vind hem ook aan de dikke kant.

Een nieuwe grote getegimenteerde vouwsluiting te koop voor 150,- :scream:

https://uhrforum.de/sinn-grosse-tegimentierte-faltschliesse-neu-schnaeppchen-t354422

Past die op een bandaanzet van 20mm?

Bandaanzet aan de claspzijde bedoel je? Kan ik niet met 100% zekerheid zeggen maar ik denk dat het 20mm is.
Ik verkoop deze alleen helaas niet, misschien handiger om de verkoper te contacteren :sunglasses:

Sinn band waar die vanaf komt is 22-22, dus niet mooi in ieder gevalā€¦
Ik vind hem ook behoorlijk aan de prijs, metalen Sinn armband ā€œnormaalā€ kost ā‚¬170, getegimenteerd ā‚¬230. Gaat niet over de grote vouwsluiting die hier aangeboden wordt natuurlijk, maar ik zou ook even met Sinn direct bellen voor prijzen!

Als mijn geheugen me niet in de steek laat betaal je rechtstreeks bij Sinn 250,- voor deze. Maar ik weet het niet zeker meer.

1 like