Sinn only (Deel 1)

Deze poll gaat gelijker op dan ik had gedacht :grinning:


Wie Weet welke Sinn?
:wink:
Grt
Ben

2 likes

@HanDavinci, doe eens even wat 556 plaatjes hier! Van die lekkere, met die MOP plaat enzo. Glimmerts in de zon, … :heart_eyes:

2 likes

Was die niet voor de nederlandse zweefvliegvereniging of zoiets?

1 like

Wanneer is “Swiss made” verdwenen van de Sinn dials (en werden de horloges blijkbaar in Duitsland geproduceerd)? Was dat in 1994?

:+1::+1: Mooi ding, alleen jammer van de relume.

1 like

Mooi hoor, en snelle service. Hier op het forum gekocht?

Ik zou wel willen maar


en er is ook geen zon hier…

Ingeruild en vervolgens laten servicen. Inmiddels naar een nieuwe eigenaar :wink:

1 like

Vind ik niet zo heel erg…

Nog geen goed daglicht maar het geeft een indruk

7 likes

Probeer andere eens een filmpje er van te maken. Ben heel benieuwd

1 like

Ja, filmpje graag. Ben heel benieuwd hoe het licht speelt met de wijzerplaat, en hoe de afleesbaarheid is onder verschillende omstandigheden. Ik vind het een heel mooi horloge.

2 likes

#metoo :wink: Maar dank je!
Het gaat er allemaal komen inclusief een review, daarvoor wacht ik nog even op de fine link bracelet. En niet te vergeten mooi licht. Ik heb hem zelf ook alleen nog maar slecht licht gezien. Je ziet absoluut meer dan op een foto en ook veel sprekender. Ik hoop dat echt in wat plaatjes te kunnen vangen want er is veel interesse naar deze plaat.

Nu wordt het van het weekend net als vandaag helemaal ruk voor dit doel… Maar filmpje zal ik ook proberen te maken. Ik voel de druk van HF om te zorgen dat het in beeld komt :joy:

Maar wil zelf niets liever dan het mooi op de plaat krijgen zodat anderen kunnen meegenieten of een indruk krijgen wanneer ze deze plaat overwegen.

To be continued!

4 likes

Met kunstlicht

7 likes

19 likes

:heart_eyes: …die’s lekkâh!

Liefst wel ‘gewoon’ op een stalen band.

Op een Watchadoo dan.


6 likes

Niet mijn smaak, sorry. Beetje te druk met al die schakeltjes, geef mij maar ‘gewoon’ de Sinn band (met de H links)…

Btw is dit de Titanium uitvoering @2006? De kleur van de kast lijkt ook iets donkerder. Echt een mooi ding hoor!

Ik vind het ook eigenlijk niks…

1 like