Sinn only (Deel 1)

Zeker een idee hoor. Als die klote BB58 nou eens wegging…

4 likes

Als je ‘m gewoon houdt, dan doet dat geen pijn :innocent:

4 likes

De dial van de chrono spreekt me zeker meer aan! Maar die dikte … denk dat ik me daar na verloop van tijd aan ga ergeren …

Ik hak van de week de knoop door! :slight_smile:

Deze gaat nergens heen heren! De bedoeling is dat die verlopig blijft! :innocent:

Wel de bedoeling ja … Maar ik laat het even rustig op me inwerken voor dat ik te snel beslis en @cash en @Rolopalooza subsidieer :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Oef…15mm is zeker fors :open_mouth:

Als het de EZM 3 wordt dan haal ik hem wel op rubber. Wel leuk om een integrated leer bandje erbij te halen (foto) … Ik heb ooit op het web een leverancier gevonden die ze OEM levert … kan het alleen niet meer vinden … :roll_eyes:

4 likes

Echt? Ik weet dat jij niet van ss banden bent maar deze EZM3 moet eigenlijk wel op staal…:thinking:

Eigenlijk…:rofl:

4 likes

Staal of rubber idd.

2 likes

image

2 likes

Di-Modell Chronissimo is t.

2 likes

:see_no_evil:

Yup…echt. In dit geval.

Sowwy matey :pray:

2 likes

Thanks!!! Gevonden.

2 likes

Rios heeft ook zo’n soort band

Lekker op leer zetten dus :+1:

2 likes

:joy:

1 like

Nou vind ik staal ook vaak erg mooi maar deze band staat toch ook gruwelijk mooi vind ik :+1:

1 like

Op een andere stalen stalen band gezet dan ik had. Deze vind ik een stuk beter passen. Jammer dat Sinn zelf niet zo’n band heeft, die fine link vind ik wel mooi maar te fijn voor dit horloge en H link vind ik niet zo passen bij de hoekige 104

10 likes

Bevalt uitstekend!

12 likes

Zag de EZM9 langskomen op UF, inclusief titanium bracelet. Wat een heerlijk horloge, maar wel serieus geld voor een Sellita. En 44 mm. :thinking:

gr, HJR

7 likes

Wel erg mooi

Een nieuwe 104 in aantocht, Baselworld aankondiging.
Mooie kleur wel, jammer van het zwarte dag/datum venster

2 likes