Sinn only (Deel 1)

Ik zit in regio Almere dus mocht je eens in de buurt zijn, laat het weten.

1 like

:disappointed: Klantenservice bij Sinn kan echt beter … 12/3 een EZM3 besteld en gelijk met creditcard afgerekend, 15/3 een bevestiging van de order. Tussendoor echter geen status updates of enige indicatie van leverdatum. Ondanks 2 emails er achteraan NUL reactie terug :triumph: … Valt me wel tegen …

Nu vertrouw ik er best op dat het goed komt, maar regelmatige communicatie zou wonderen doen! (Wellicht dat Basel wat vertraging heeft veroorzaakt)

2 likes

Zelfs op de fiets had hij al op jouw deurmat kunnen liggen…
Balen, man.

1 like

Ik heb ook niet meer dan 3 mailtjes in totaal ontvangen van Sinn.

Tussentijdse updates doen ze niet aan. (alleen in bijzondere gevallen) Wel mailen ze als er een bepaalde levertijd op zit, en wanneer je horloge verzonden wordt.

Ik denk dat je met al die drukte ook niet kan verwachten dat ze tussentijdse updates mailen ofzo. Doen ze bij Panerai ook niet bijvoorbeeld.

Ik denk dat Frau: Heutig erg druk is op t moment.

Groeten,

Noel.

1 like

Zie trouwens net deze foto op Facebook langskomen, van de Sinn stand @ BaselWorld.

Waarom hebben ze zoiets als dit niet ge-reisseud?
Met eventueel hun technieken erin verwerkt.

Beter dan die nieuwe opgepompte 206 serie en de nieuwe Finanzplatzuhren.

Groeten,

Noel.

5 likes

1 tot 2 weken levertijd buiten duitsland kan nog :wink: (staat aangegeven bij hun site)

Alvast van harte met je prima keus :+1::+1:

5 likes

Vandaag wat meer nieuws. Ze kunnen de EZM3 de komende weken niet leveren, hier moest ik wel zelf achteraan na twee weken. Ik heb de order geannuleerd, de lol is er voor mij even af. Ik weet uit ervaring dat als ik lang op een horloge moet wachten de liefde bekoelt … (ook ervaren met de Halios Seaforth).

4 likes

Houd er rekening mee dat ze een slag om de arm houden bij Sinn.

Dat is mijn ervaring tenminste. Ik heb vaker mail gehad over een levertijd van 6 tot 10 weken.

Maar ik heb in de praktijk nooit langer dan 2 a 3 weken hoeven wachten.

Groeten,

Noel.

1 like

Hier had ik effe Sinn in…

10 likes

19 likes

Gewoon even een onSinnige foto :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Crosspost

6 likes

Op Baselworld heb ik van Sinn een presentje gekregen. Een opbergtasje voor 2 horloges, met vakje voor springbartool. En een microvezeldoekje. Beide met Sinn logo’s erop.

Ik neem aan dat hier wel wat Sinn fans te vinden zijn die ik hiermee een plezier kan doen? De eerste persoon die me een PB stuurt met een leuke mop mag het hebben, gratis en voor niets, verzonden per post naar een adres naar keuze in NL.

Nog een zonnige dag! Watchwalker

13 likes

Ik wil hem graag, maar heb geen Sinn om een grap te verzinnen. :wink:

Geef maar aan een échte Sinn liefhebber. :+1:

Ik merk toch dat ik dat niet echt ben. Ik hou niet zo van die matte kast/band… Ik hou van gepolijste deeltjes… Waar is dat outgoing topic nou? :joy:

2 likes

Het was niet de beste mop die ik ontvangen heb, wel een leuke en zeker de eerste. @jo_isvertrokken is binnenkort de gelukkige eigenaar!

Ik heb nog wel wat gratis snuisterijen maar die zet ik wel in het gratis topic later vandaag of in het weekend!

2 likes

Ik had je bijna een pb gestuurd :see_no_evil::blush::laughing:

1 like

Ik ruil dat ‘ding’ wel in hoor. :see_no_evil:

1 like

:sunglasses::ok_hand:

1 like

image

3 likes

Leuk gebaar :+1::+1:

Ezm3 toch van de pols :grimacing:
556 mag het stokje overnemen

5 likes