Sinn only (Deel 1)

NAC fan zijn is geen lolletje dit jaar.
Maar ook dat hoort erbij…
De EZM 3F is er klaar voor.

6 likes

Gewoon doen. You only live once en 't is een mooi ding, draagt héél fijn… krijg je gewoon Sinn in! :wink:

7 likes

Godver kapnou Remco…:see_no_evil:

2 likes

Deze is wel erg gaaf @daffie! :ok_hand:t2:

1 like

Oh enne, @ElChueco …zit het leren bandje er ook nog bij? @Daffie is helemaal van de bandenswap! :joy:

5 likes

Het is een Complot…! :scream:

1 like

Ff een ander model :joy:

5 likes


Of deze Sinn met prachtige saffierglas!

9 likes

Nope. Die is bij Jaap achter gebleven.

2 likes

image

Ik zal je niet lastig vallen met een foto :smile:

2 likes

Leuke Sinn voor weinig :innocent:

3 likes

Moto 3
Was al erg spannend :hugs:
Zit klaar voor Moto 2 en natuurlijk moto GP
:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ook wat zinnige info van mijn kant :wink::+1:

EZM3F heeft zoals ik het zie in principe de EZM2 wijzerplaat (niks verkeerds mee :slight_smile:️)

Als “mazda mx-5” er niet op stond had ik hem gelijk overgenomen voor die prijs :star_struck:

2 likes

Lijkt er veel op inderdaad

1 like

Valt met dragen niet op :wink:
En mx-5 is intussen ook al een echte classic :sunglasses:

1 like

Mittwoch

14 likes

Kleine update op mijn sinn collectie gebied :wink:
Zal de Sinn liefhebbers best opgevallen zijn dat de mazda sinn wel en dan weer niet te koop heeft gestaan…

Van mijn kant kwam het omdat ik bij toeval wat meer horloges in een korte tijd kreeg … en tussendoor mijn vrouw hem even ging dragen (maar ze heeft helemaal genoeg :roll_eyes:)

En naast de andere had ik wat met de 656 maar ik wist niet precies wat :thinking:

Je zag het bijna niet maar vanmorgen wist ik het … de ar coating aan de binnenkant was niet jofel meer :thinking:

Was weer als vanouds , hop horloge los … coating eraf poetsen en wat een verschil :hugs::+1:
Wel super helder , scherper (lastig te verwoorden :grimacing:)
Meteen kast heel licht gepolijst en totaalplaatje kijkt 100% anders en veel mooier :heart_eyes:.
Combi met zomerse strap doet t ook goed :+1:.

Voorlopig mag hij weer op tourbeurt om de pols :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

8 likes

Zo dat doe je goed…handig hoor. Ziet er puik uit. :+1:

Ja soms wil de AR coating wel eens wat roet in het vreugdevuur gooien…of zoiets. :blush: Herkenbaar van een voormalige Damasko. Glas was nog perfect maar de outside coating niet en dat valt op m.n. in helder licht (onder een hoek). Allemaal putjes en krasjes…:expressionless:

Enfin…enjoy your Sinn…:ok_hand: Leuk zomers ding. :dark_sunglasses:

1 like

Thnx :sunglasses:
Klopt idd , dan liever geen coating :+1:

1 like