Sinn only (Deel 1)

Wat een supergaaf ding is dat!

1 like

In 2018 ben ik na Basel nog even langs Sinn gereden om rond te kijken. Alsnog hierbij de fotoā€™s als eyecandy. Prachtmerk!!

21 likes

Welk model is dit? :ok_hand:

Die 903 wil ik ook nog wel hebben :heart_eyes:

1 like

Een hommage hoeft niet altijd minder te zijn dan het oorspronkelijke :

:wink:

4 likes

240ST.

En ja, hij is nog te koop, al is het niet actief. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Als je die verkoopt, moet je je forumnaam aanpassen

Lol. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hele mooie fotoā€™s. Die EZM remake vind ik echt gaaf. Hoe zit het ook al met de rechten van de navitimer? Heeft Sinn die niet van Breitling gekocht in crisistijden? Anyway, ik vind dat Sinn een prachtig eigenzinnig horloge maakt, behoudens de Navitimer die gewoon voorbehouden moet zijn aan Breitling.

1 like

Sinn heeft destijds inderdaad die rechten overgenomen. Op een bepaalde manier ook wel weer bijzondere horloges maar als ik moest kiezen voor beiden dan zou ik toch voor de Navi gaan.

4 likes

Mijn RX-8 Wankel horloge (Sinn 303 RX 8, cal. ETA Valjoux 7750) en mijn RX-8 Renesis HP met 231 pk wankelmotorā€¦beide heb ik al 10 jaarā€¦

16 likes

Sinn 556a eens op het bandje van de Precista actie gezet. Wat is dat een stug ding. Nadat het eens mee in het zwembad is geweest krijg ik het nog amper door de kepers geschoven.

4 likes

Toch maar eens de metalen band er aangezet. Zo kan de MN strap even drogen na zijn sopje.

Btw, zo ziet het horloge eruit na meer dan 4 jaar bijna dagelijks dragen.

14 likes

Vol trots voeg ik mij toe aan de Sinn Only Topic met mijn NA, de 903 St

31 likes

Damn. Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Wauw, wat een schoonheid! :heart_eyes:

1 like

Nu al een paar jaar deze onverwoestbare zomerbeater in de collectie. Op mā€™n twee Rolexen binnen een paar dagen al de krassen zichtbaar, de Sinn nog steeds lekker als nieuw :ok_hand::sunglasses:

16 likes

Intussen een maand of 2 in bezit en ben er nog altijd zo blij mee šŸ„°

16 likes

Ik zie net dat de prijs van de 556 met 80 euro gestegen isā€¦
https://www.sinn.de/en/Instrument_Watches/556.htm

Edit: leer is +70 euro
staal +80 euro
rubber +70 euro