Sinn only (Deel 1)

Gaaf man…de 857 Testaf weer onderweg. :ok_hand: Voor deze keer kom je weg met de Daffie.

1 like

Met Lufthansa Cargo, goed ingepakt! :wink:

5 likes

:smile:

Veel loos hier de laatste dagen :+1:

10 likes

Maar niet Sinnloos toch?:wink:

1 like

LOS!!!

Groeten
Rutger

2 likes

Absoluut niet :grin:

1 like

Auf Los geht’s los

Alvast even oefenen …

… deze waanSinnige foto komt uit ‘de oude doos’. :wink:

17 likes

Echt nog steeds dagelijks genieten van dit pareltje.

14 likes

Inmiddels is wel bekend dat ik ook een rare verzameltik heb, namelijk om allerhande merchandise zooi van een horlogemerk te kopen. Vooral van het merk waar ik op dat moment mee rondloop.

Soms verkoop ik alle essentials weer, als de interesse in het merk voorbij is en/of om ruimte te maken voor andere spulletjes, soms bewaar ik het. Gewoon omdat het kan. Nu helpt al die bewaarde rommel me om de voorpretdagen een beetje Sinnig door te komen.

Sinn only! :sunglasses:

13 likes

Heerlijke klok. Vanaf maandag om de pols en ben er erg blij mee :wink:

10 likes

Logisch! :heart_eyes: …ik sluit me komende week bij je aan met de LH Cargo versie.

1 like

Nog een keer op de bracelet. Vanavond wissel ik hem voor het eerst op de leren band. Ben echt benieuwd of dat bevalt

Mag ik hier nu binnen of moet ik me bij B&R only melden?

Gr. Roel

13 likes

Is een originele Sinn band.
Heb er zelf ook een gekocht toen ik in Frankfurt ter plekke was.
Met gesp 75 euronen.

De Sinn LH Cargo gaat maandag op transport.

Jippie!

Dinsdag of woensdag weer om de pols, tot die tijd is het “gelukkig hebben we de (oude) foto’s nog” … :sunglasses:

10 likes

Alsof ik een nieuw horloge heb. Stunning al zeg ik het zelf😍

18 likes

Dat bandje van Crown & Buckle past werkelijk bij elk horloge.

11 likes

En jahoor, ik mag weer meedoen. Heb de 556i al eerder gehad maar ben erg blij dat hij weer in de collectie zit. Deze gaat vanmiddag mee naar mijn sollicitatiegesprek.

24 likes