Sinn only (Deel 1)

:point_up: +1
Wat een plaatje…

… scharfes Sinnetje, lekker horloge ook! :sunglasses:

Kruispost.

15 likes

Ik kan niet wachten tot de mijne terug van service is… die plaatjes van Cadencio helpen ook niet :sweat_smile:

1 like

Zeg @daffie , heb ik nu een prijs gewonnen? :laughing:

2 likes

15 likes

Nah…een sure thing levert nooit een prijs op :wink:

2 likes

Nog maar een keer… :grin:

31 likes

Waansinnig sorry kon het niet laten

1 like

Idd zeg. Erg fraai op de pols.

1 like

Zijn er ook liefhebbers met de meer exotische of exclusievere modellen van Sinn? Ben echt reuze benieuwd naar de wrist shots. Vandaag een collega op het werk die helemaal verliefd was op mijn horloge. Haha mooi toch een soort van een trots gevoel. Slaat nergens op maar toch leuk

Hoe lang duurde het bij jou voordat die binnen was?

Niet mijn plaatje.

Dat mag je denken, maar wellicht leidt dit tot iets moois. Het was de prachtige Sinn van mijn collega (EZM 2) die bij mij het horlogevirus activeerde.


Mother of Pearl

12 likes

Misschien is het al voorbij gekomen maar zo niet; juwelier Vaessen in Heerlen is sinds kort AD voor Sinn.

7 likes

Super! :ok_hand:
Helaas alleen verkoop en (nog) geen ‘Servicewerkstatt’. Maar ûh Heerlen? Jeetje… dat is nét niet in de Randstad. Lekker dichtbij. :rofl:

2 likes

tja gelukkig is Nederland groter dan de Randstad

2 likes

Zeker, dat is ook leuk en het is bijzonder mooi wonen buiten de Randstad. Maar als ik er 200km voor moet rijden, kan ik net zo goed naar Dusseldorf of Essen etc. rijden. Dat is een beetje mijn punt. Maar wie weet, is dit het begin van een dealernetwerk in Nederland. Zou mooi zijn. :sunglasses:

3 likes

Plaatje dan maar? :wink:

17 likes

16 likes