snachts kijk ik niet hoe laat het is
Ik heb ook een apart slaaphorloge. Zoān geval dat hartslag, zuurstofopname in het bloed en nachtrust bij houdt. Heb ik om bij het slapen (geen idee wat ik met de data moet, maar wil wel 's nachts kunnen kijken hoe laat het is) omdat de automaten dan liggen te rusten.
Kun je lang blijven draaien, want een skx009 Is niet handopwindbaar
Je weet wel wat ik bedoel. polsbewegingen.
Soms handig om een fitbit ofzo om te hebben om te weten hoeveel calorieƫn je verbrand hebt
En ik maar denken dat je een vriendin hebt
Sorry, weet niet wat het vandaag Is, zal wel wat verkeerds gegeten hebben
Ik dacht eerlijk gezegd dat je em gemod Had. Bij mij zit er bij 1 een 4R36 ofzo. Weet niet meer welke precies, maar eentje die hackable en handopwindbaar iig.
Altijd de Sarb017 om 's nachts
Jaja, zo kan je het ook interpreteren.
Ik draag hem niet alleen met slapen maar draag hem ās avonds wel paar uurtjes voordat ik ga slapen
Zijn ze vaak moe ja?
Mijn Speedy ligt onder mijn kussen; kan ik snachts zien hoelaat het is mocht ik wakker worden.
(de lume is ruim voldoende )
Verder bewaking technisch natuurlijk ook beter; zo verlies ik em niet uit het oog!
Met eigen dekentje op het nachtkastje.
Bij mij gaan ze ook op het nachtkastje. Heb het vroeger geprobeerd, maar na telkens wakker te worden met een lamme hand toch maar afgedaan.
Al die nachtkastjes hierā¦
Ik/wij hebben geen nachtkastjeā¦
De kids ook niet.
Staat me alleen maar in de weg.
Hier zonder. Zonder alles eigenlijk (sorry voor de beelddenkers). Beetje raar als je dan alleen maar een horloge omhebt. Misschien als ik dan ook mān sokken aan doe?
Vaak gaat deze mee het graf ⦠euh ⦠het bed in ā¦
Af en toe gewoon die wat ik al om heb of welke ik de volgende dag wil dragen
Slaap vrijwel nooit horlogeloos
Jeetje, de meesten zijn binnen 5 minuten wel klaar. Maar paar uurtjes⦠Respect hoor
Ok ok, nu hou ik op
Maar die magic lever van Seiko Is best wel effectief met gangreserve opbouwen.
Wel grappig eigenlijk. Bij mij gaat buitenshuis meestal juist een relatief goedkoop klokje om (monster mod), en thuis pas een luxer klokje.
Wel lastig dat je voor zonsopkomst al je kist uit moet om em voor het venster bank te leggen om em op te laden
Samen naast je walther ppk?
Kan me die ouwe novels herinneren dat 007 sliep met zān pistool onder zān kussen
Ik weet niet of iemand zo nou meer of minder gerust naar bed gaatā¦
De PPK schiet door zijn formaat niet erg prettig; zeker niet als je grote handen hebt! Design is wel klassiek en erg geslaagd! Lees: cool
Een Glock (of baby Glock) schieten prettiger maargoed, die heb ik ook niet onder mijn kussen in ieder geval!
Mij te onrustig!
Dat is het nadeel van dat verder zo handige verstop-formaat. Heb de Glock nooit vastgehouden, ben nog van de FN Browning Hi-Power. Een kilo aan je riem.
Een horloge heb ik alleen soms om bij uithuizig overnachten. Maar liever geen leer als het warm is.