Slechte PR foto's, stock en andere hilariteiten

Lastig he andere mensen die uit kleine dingen plezier kunnen halen ? :joy:
Heel erg moeilijk voor te stellen ja.

2 likes

Je leest niet goed.

Het gaat niet om de kleine dingen. Daar kun je namelijk zeker plezier uithalen.
Ik heb dat zelf niet, maar snap het wel. Bij mij gaat het om groot groter grootst en best. :laughing:
Sarcasme.

Het gaat erom dat je bij voorbaat iets laat komen wat weer retour gaat. Dat is armoede in niet geldelijke zin.

Oké dan leen ik m’n Ferrari en boot wel niet aan je uit 2 weken. :+1:

Blijft een rare opmerking. De fiffer is bedoeld om mensen die eens iets anders willen proberen of misschien twijfelen een kans te geven het horloge te proberen zonder dat ze deze direct moeten kopen. Dat heeft helemaal niks met armoede te maken, wel of niet in geldelijke zin.

5 likes

Boe. Nou moet ik huilen.

Koop dat ding gewoon of koop m niet. Je gaat toch ook geen t shirt van €5 proberen? Die koop je of koop je niet.

Een strap is vaak nog duurder.

Het is geen Ferrari’s of boot. Dus dat vergelijk gaat mank.

You just poked the bear (@Fate_Amenable_To_Change)

1 like

Een boot heb ik al.
Verder durf ik, in tegenstelling tot de meesten, best toe te geven dat ik rij als een natte dweil.
Die Ferrari is dus niet aan me besteed…

4 likes

I did not. Het was @Chlorophyl :see_no_evil:

1 like

Een wat hautaine houding, zeker met die er achter aan:

Ik mag dan zelf zonder nadenken 70 ballen stukslaan op een Russisch probeersel, maar probeer daarbij niet in andermans portemonnee te kijken. Dat Russische fiffer-topic afzeiken omdat het object in kwestie je niet duur genoeg is klinkt minder sympathiek. :slight_smile:

Zo lang het niet over Lolo Ferrari gaat heb ik er geen emotie bij. Zodra het wel over Lolo gaat vind ik het een tragedie die illustreert hoe de geestelijke gezondheidszorg niet op peil is in de EU.

13 likes

Ah. Goed punt. Maar ga er niet in mee.

Laten we wel wezen. Hautaine is niet mijn intentie en de portemonnee heeft er in dezer niets mee te maken.

Jij spreekt regelmatig over een x aantal ballen en dan bij voorkeur tot een max.

Dat zou je mij nooit horen zeggen, niet tot een maximum of minimum. maar dat is het verschil in opvoeding tussen ons. Het zij zo.

Wat mij tegenvalt indeze, (en wellicht is het sympathiek), dat er mensen zijn die, kennelijk bij voorbaat, al iets op zicht willen kopen en daarna pas een beslissing nemen.

Dit soort mensen zijn er vaker in de huidige maatschappij. En dat stoort mij. Voor X€ iets bestellen en dan op zicht, daarna binnen 14 dagen retourneren.

En ik begrijp dat het merk in kwestie dit zo presenteert, maar verdiep je gewoon in iets, koop het of koop het niet.

Wat ik dan frappant vind, jij zelf koopt er 1, maar geeft ook eerlijk aan dat als het niks is, je hem maar gaat gebruiken om te ontmantelen. :upside_down_face:
Dat is niet waar voor ze gemaakt zijn. Dat is een waarde die jij eraan geeft. Ik zou dat ook als hautaine kunnen lezen. :v:

Verder laten we het maar even rusten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

:rofl: wat een statements weer.

1 like

Waar je je al niet druk om kunt maken, zeg.

1 like

Maak je geen zorgen. Ik ben relaxed. :beers:

1 like

$360,-… man wat een tijden

Ik weet nou niet of dit heel overtuigend is.

Heerlijk die goede oude tijd.

9 likes

Die met Lendl … :joy:

1 like

Nee joh, veel te geinig.

Ik weet niet of het hautain is om een horloge wat niet gedragen gaat worden als studie-object te gebruiken. Als ik 12.000 voor een grijze markt Submariner zou neertellen, 'm vervolgens in een topic zou slopen omdat ik aangaf 'm niet cool te vinden, en vervolgens de onderdelen in een lijstje aan de muur zou hangen als exploded view, ja, dat zou hautain zijn. Met een oale rus van 60 ballen vind ik dat het nog wel losloopt, da’s voor veel mensen een bereikbaar mod-horloge.

Het fiffertopic gaat dat juist tegen. Leden krijgen de kans om een bakje met mekaar te doen, het horloge door te schuiven en er een mening over te vormen. Da’s een sociale functie die tegelijkertijd de koop-retourindustrie wat zou kunnen temperen.

Aan de andere kant vind ik de kopersbescherming voor kopen op afstand noodzakelijk. In de winkel heb je zeven dagen bedenktijd, op afstand 14. Ik haat het misbruik daarvan zelf ook, 100 spijkerbroeken bestellen op zalando en er dan 99 vies terug sturen, maar toch zou ik kopersbescherming niet af willen schaffen.

Houwe zo. :slight_smile:

Briljant. Da’s gewoon goed gedaan van ome Hayek & Co.

4 likes

Je zou er bijna een Swatch door gaan halen. Ik stel voor dat Ralph ook eens zo’n shoot doet :slight_smile:

5 likes

Jaja, dat kennen we nu wel van je

trevornoahtrumppenis

9 likes

#metoo

Een bibliotheek is dan per definitie ook armoe?

1 like