Sloop je (zomer) Horloge

Ralph, @rlc kom er maar in :rofl:

1 like

Ik begreep vandaag dat je dan je horloges moet dragen met de stickers er nog op.

3 likes

Prachtige groene plaat die Citizen. Wauw.

1 like

Ik heb heel vaak dat de horloges waar ik niet voorzichtig mee ben helemaal niets krijgen van damage en de horloges waar ik zuinig/voorzichtig mee ben altijd even een stalen kozijn meepakken of een muurtje.

6 likes

Hahaha hier hetzelfde. Kijk je aan het eind van de dag en verdomd, toch een kras er op. :joy:

1 like

Dead as a doornail. Het uurwerk doet het ook niet meer.
En de precisie viel sowieso tegen: mijn Seiko chrono die ik hier voor 50 euri op de kop heb getikt is een orde van grootte nauwkeuriger.

R.I.P.

7 likes

WtF
:woozy_face:

1 like

Daar moet je m voor in handen hebben beoordelen via een foto is lastig. Ik zoek altijd naar de gulden middenweg je wilt niet teveel materiaal verwijderen of overpolijsten.
Ik vind opfrissen altijd een betere term. Diepere krasjes laat ik nagenoeg altijd zitten je mag best zien dat een horloge geleefd heeft.

1 like

Heel herkenbaar🤣. Ik let bij geen enkel horloge meer echt op. Werkt uitstekend!

1 like

Idd, vind dit nog heilig voor daily’beaters vooral de Cartier verbaasd me, zijn toch echt kras magneten.

1 like

Haha echt hĆØ! Al mijn horloges hebben wel ergens een plekje, deukje, krasje o.i.d. Ik draag ze gewoon, maar ben er natuurlijk wel voorzichtig mee.

Speciaal voor de vakanties enzo een Squale gekocht. Zo hoef ik me nergens druk om te maken en kan ik lekker onbezorgd alles doen.
Pas weer twee weken door het zand gerold, gevoetbald, gebasketballd, noem het allemaal maar op. En je raadt het al, Squale heeft geen krasje! Gewoon nog als nieuw. :man_shrugging:

3 likes

Mijn hfle is ook een krasmagneet.
Gelukkig niets op het kast nog.

Deze gaat in principe nooit meer weg. Dus boeien! Als ik twijfel over een horloge om wellicht toch weg te doen, ben ik wel extra voorzichtig. Verkoopt anders moeilijk he :wink:

1 like

Deze schaafwond bij de 6u zat er al vrij snel op.
BHV training en tegelvloer op het werk ging niet echt samen. Achja, horloge gaat toch niet weg.

3 likes

Ik heb dat ook met mijn Seiko…zout water, zoet water, douche, zandkasteel bouwen met mijn zoontje, voetballen etc. Ding is piekfijn. Zit nu naar mijn Longines te kijken…een grote krasbak.

3 likes

Heel netjes gedaan.

1 like

O wauw, dat moet een hele harde klap zijn geweest, want zo’n quartz uurwerk kan wel wat hebben. Zonde. Kosten zullen waarschijnlijk de waarde overstijgen.

1 like

Over metaalsterkte gesproken… het metaal van mijn Zenith ziet er na 50 jaar nog steeds geweldig uit. Dit is geen 316 Stainless. Denk ik.

14 likes

Prachtig gedaan. Ziet er uit als nieuw.

1 like

Hehehehe, ik mag er nu wel (een klein beetje) om lachen (nog steeds beetje met kiespijn).

1 like

Jij ook :pray:

1 like