Ik vind de kastvorm op zich wel gaaf.
Supergaaf !
Mooi blauw, kroon op 4.
Aparte wijzers. Eindelijk iets nieuws.
De hele horlogerie is toch een beetje ingekakt met alleen maar re-isseus.
Nogmaals, leuk en bijzonder horloge !
Ik vind het 3x niks dit
Inderdaad. Hier op het forum spat het conservatisme er vaak van af. Alles wat te ver afwijkt van de norm, wordt niet gewaardeerd. Kom op zeg, zoān ding is toch grappig om er bij te hebben en af en toe te dragen? Het hoeft echt niet je everyday watch te worden.
Ik zie ze in overvloed in de Baai voorbij komen. Aanvankelijk dacht ik hmm leuk, maar hoe langer ik er naar keek, hoe meer ik ze op Frankenwatches vind lijken.
Iām just sayingā¦
Itās just personalā¦
Leuk voor een tiener? Ja
Voor een volwassene: ja, als je graag uitgelachen wil worden door horloge-minnende medemensenā¦
ā¦verder heb ik niet meer gelezen. Oh, zag wel plaatjes en die gaven me geen erg warm gevoel.
het schijnt dat je dit horloge krijgt na inschrijving bij de gereformeerd kerk incl. sticker voor achter op de automobiel.
Nope niet mijn smaak.
Sorry, maar is dit een smaaktest??
Sowieso niet mijn smaakā¦
Voor mijn smaak ja
Nou ja, over smaak valt niet te twistenā¦
Leuk ding voor festivals en dansclubs. Daarbuiten zou ik 'm in de doos laten.
Persoonlijk houd ik wel van een beetje opvallend⦠maar deze gaat ook mij iets te ver.
Voor mij een nee dus.
Thanx voor de tips Guys! Op Ebay staan er inderdaad nog veel meer, in mooiere kleucombiās. En voor veel goedkoper waarschijnlijk.
Ben er inmiddels wel achter dat ik smaakgehandicapt ben, maar dat scheelt me in Mn portemonnee als vraag-en-aanbod op deze manier in mijn voordeel werkt.
Typisch een horloge dat bij Catawiki pastā¦