Zeeker wel!
En om mijn derde pols een Deep Sea!
Ziet er mooi uit. Weg met Snoopy!
http://www.allhdpictures.com/wp-content/uploads/2015/12/Peanuts-Happy-New-Year-Images-34-1.jpg
Niks mis met Snoopy. Geweldig mooi horloge!
Ik had een tijdje terug een optie op een Snoopy Speedmaster. Mede omdat ik van 1970 ben, gelijk aan de oplage van dit horloge.
Helaas heb ik toen afgezegd en is het horloge naar de nummer 2 gegaan.
Als ik nu naar de prijzen kijk dan zijn ze ineen van 6000 naar 12000 gegaan en inderdaad zelf bij een gekke Duitser bijna 20.000 Euro.
Dan sla ik mezelf voor de kop maar aan de andere kant wens ik daar niet aan mee te doen en koop je een horloge niet met de intentie om deze weer door te verkopen. Voor mij blijft het gewoon een mooie Speedmaster en op naar de volgende LE van Omega.
is z’n perlonknobbeltje
heb zelf een speedy cal3303, maar zou hem zo voor deze inruilen
Wat een prachtige klok is dit, echt super.
En die band is helemaal de bom!
Mooi horloge maar ik vind de oorspronkelijke Snoopy leuker. Ligt veel dichter bij de standaard Speedmaster Professional en is ook betaalbaarder, alhoewel ook in prijs gestegen.
Van mij had dat samen met het ‘failure is not an option’ gedoe achterwege gelaten kunnen worden
Als ik de middelen had dan had ik het wel geweten. Wat een fantastische klok!
Maar wat zijn die prijzen de pan uit gerezen zeg.
Vier jaar later ben ik benieuwd hoeveel Speedmaster Snoopy horloges hier rondzwerven op het forum. Dus zowel de eerste “Eyes on the Stars” als de “Silver Snoopy”. Topic aub niet vervuilen met andere Snoopy horloges van Timex, Undone,…
Waarschijnlijk loont het niet de moeite om een Speedmaster Snoopy only topic te starten, vandaar dus verder bordurend op dit draadje.
Daar kan geen Rolex tegenop
Één van de weinige Omega’s die wel in waarde stijgt
Hier loop je toch niet mee rond? Of ligt dat aan mij? Snoopy is leuk, maar blijft een animatie filmpje. Ik heb geloof ik moeite om iemand serieus te nemen die zo’n horloge draagt
Echt wel dus. Ik heb dacht ik meer dan 15 verschillende Speedmasters gehad. De Silver Snoopy was mijn eerste en ook de enige die blijft.
Ik verwacht er toch enkele hier op het forum. Zeker ook van de vorige uitgave (Eyes on the Stars) die iets betaalbaarder is.
Moeten we jou dan wel serieus nemen als je dit horloge herkent?
Ik vind hem erg leuk, mocht hen destijds in DE meenemen. Echter ligt die niet mooi op de pols. Blijf het een schitterend horloge vinden.
Wat bedoel je precies? Omwille van de originele canvas band? Of de decoratie op het achterdeksel? Ik deel je ervaring niet.
Vind hem leuk, maar geen 6k leuk laat staan de huidige prijs.
Kijk dan liever naar mijn budget Timex versie(zal verder geen foto plaatsen en mijn mond houden), die ik afwissel met mijn speedy.
Niks ten nadele van het horloge hoor, echt mooi maar die prijs …
Auw auw auw.
Wauw mooi