148!
Erg mooie foto’s in de de sneeuw maar in theorie zou je toch door het temperatuursverschil condens/vocht kunnen krijgen achter het glas? Dat lijkt mij een serieus probleem!
Zou in theorie kunnen maar maak mij er absoluut geen zorgen over. Denk dat het vocht gehalte in het horloge verwaarloosbaar klein is.
Het ligt er inmiddels bijna door heel Nederland, benieuwd wie morgen de eerste is!
Ik niet… Ik sluit mezelf morgen op. Hier ligt het al minstens 15cm dik. Pfffff
Het einde is nabij, kom op mensen dit zijn we al eeuwen gewend in NL. Beetje sneeuw en iedereen raakt in paniek
Dat moeten we zeker niet doen… Ik heb gewoon een hekel aan die kou
Beetje sneeuw lijkt wel erger dan het corona virus, wat een ophef om wat winterpret!
Ik ook, maar na 5 jaar zachte winters komt de ‘oude’ winter weer terug, voor sommige paniek, voor ons ach duurt maar een paar dagen
Nou idd, schrok me de pleuris hoe druk het om 17:00 nog in de supermarkt was.
En echt bijna alle schappen waren leeg getrokken
En ik kwam alleen maar voor een pak melk…
Ik kwam voor 2 kratjes bier, werkelijk alles uitverkocht!
Waanzin, de wereld draait door!
Ja dit is het nieuwe normaal schijnt. Wij afstammelingen van de Noormannen moeten toch tegen een stootje kunnen, beetje sneeuw en code rood in alle doem scenario’s
Helemaal eens. Maar ik vind het toch vervelend dat ik inmiddels niet meer via de achterdeur naar mijn schuur in mijn achtertuin kan. Er ligt zo’n pak sneeuw voor de buitendraaiende deur dat ik m niet meer open geduwd krijg dus bier halen via de voordeur, oprit, poort en via dezelfde weg terug… Geen zin om te scheppen.
Heerlijk, heel de winter motor rijden zonder sneeuw maar hé, ik klaag niet. Ik ervaar het gewoon als minder prettig… Uiteindelijk hebben we er toch geen invloed op.
Haha vervelende taferelen kan ik mij voorstellen
Uiteindelijk brengt paniek alleen maar chaos maar we komen er wel doorheen.
Vast wel…
Waait wel harder dan normaal als het sneeuwt