Ja dat is een leuke afschrijver die Chronomaster. Volgens mij staan er zelfs 2 te koop nu. Dat maakt het nog erger. Huul’n.
Inderdaad… en ik vind meer dan 2K om even te proberen toch wel lastig te verkopen voor mezelf…
Dan moet je snel kopen, anders worden ze nog duurder…
Ik heb een zwarte mét lume en kan wel zeggen dat het nog steeds mijn favoriete horloge is.
Volgens mij is het bij seiyajapan een stuk goedkoper. Of de verzendkosten moeten daar een stuk duurder zijn.
Zeker niet. Daar komt nog import bij.
Ja heb er zelf geen ervaring mee . Maar als je via Solojapan besteld en ze versturen het via japan dat heb je toch ook import te betalen?
1 halen, 2 betalen
Dat zou stom zijn, maar dat denk ik wel. Daarom vraag ik hem altijd vanuit Spanje te verzenden
Maar dan gaat de prijs wel omhoog in verhouding met Japan.
Vorige keer was Spanje 75 euro duurder dan Japan.
Klopt, maar ik betaal liever 75 euro extra in plaats van ongeveer 900 euro aan de postboer…
Ik heb mijn seiko van solojapan rechtstreeks uit japan laten komen. De initiele prijs is inderdaad een stuk lager, maar de doaunekost etc vielen ook goed mee.
Alles samen, aankoop, douane en verzending was nog steeds voordeliger dan online elders of bij AD
Ik weet niet hoe dat in België geregeld is maar hier komt er ongeveer 25% bovenop je aankoopprijs.
quartz he.
Dat is in Nederland volgens mij ook zo.
Je bedoelt België
Ik vind de prijzen niet zo scherp. 2 a 3 jaar terug had hij gewoon hele goede prijzen. Sommige horloges zijn zelfs in een winkel goedkoper. Geen gedoe met importkosten etc. Of je moet geduld hebben en het uit Spanje laten komen. Maar is wel weer duurder. Geef mij de oude Magi maar. Mailtje sturen met wat je zocht en dan kwam hij altijd met een zeer nette prijs.
Ik heb horloges bij hem besteld en uit Japan laten komen. Hij betaalde toen de import en zat in de prijs inbegrepen.
Als iemand wil bestellen, zou ik m een mailtje sturen, ik denk dat de prijzen inclusief zijn.
Dat denk ik niet(zie tekst hieronde) , hier in NL berekent de postbezorger dat wel even, met handlingsfee. Dan komt er zo in totaal 30% bij.
11. Can you declare an undervalued statement at the shipping?
We are very sorry but this is NOT POSSIBLE because we ship the watches full insured and an undervalued statement will affect directly in case we need to use the insurance for a damaged or lost package.
PS ik zie ook wel een hoop kleine lettertjes. Begrijpelijk maar wel een risico
Ik zie het al: mijn Japanse bestelling stuurde hij eerst naar Spanje, en dan pas naar mij. Ik kreeg dus een EU pakket