Sorry, maar deze acteur lijkt me iemand, die z'n horloges niet waard is, of....?

Briljant filmpje dus. Heerlijk.

Ik denk dat een aantal dit wel kunnen gebruiken bij het kijken van dit filmpje.

Ah, dat heb ik niet, daar zit 'm dan de kneep waarschijnlijk. :slight_smile:

geweldig , jezelf gewoon niet al te serieus nemen en je komt een heel end
moesten meer mensen doen

3 likes

Inderdaad, er zijn er al meer dan genoeg die horloges als een serieuze eerste levensbehoefte bekijken, dit is toch geweldig?

1 like

Zeer leuk filmpje :wink: Heeft mijns inziens niets te maken met het al dan niet waard zijn van je horloges.

1 like

Haha ja heelijk, gewoon niet zo serieus en zelfingenomen en lekker spottend, love it!

Ik dacht ook even "wat een … ", maar hij neemt je gewoon in de maling en steekt de draak met al dat serieuze horloge gedoe. Ergens krijg je het gevoel dat hij wel degelijk een liefhebber is.

Ik gniffel. Prima acteur ook.

De Breitling mogelijk niet, trouwens. De Pathfinder Group is een elite onderdeel van de Britse 16th Air Assault Brigade, en het logo op de plaat is het embleem van het Parachute Regiment, wat daar ook onderdeel van uitmaakt (en gezien het doel van de PF, vermoedelijk de meeste leden ervan levert).

Het kan dus zomaar een LE voor de Pathfinder Group zijn; dat zou niet de eerste zijn die Breitling gedaan heeft voor het Britse leger.

Eén van de meest vermakelijke filmpjes die ik de afgelopen tijd heb gezien! GE-WEL-DIG :smile:

Laten wij onszelf vooral ook niet te serieus nemen qua hobby :wink:

1 like

Er is in ieder geval wel een LE voor het Parachute Regiment, aangenomen dat deze echt is…

Haha, hilarisch filmpje!

Grappig mannetje inderdaad. Neemt het allemaal niet te serieus.

Heerlijk veel krassen op zijn Patek… daar houd ik van. Gewoon gebruiken die dingen.

Op Rolexforum laatst ook zo’n topic over e.o.a. dude die zijn witgouden Rolexen echt mishandelde zo leek het…
… heerlijk.

Humor!!
Kijk hoe voorzichtig hij die horloges weggooit op een kussen, net buiten beeld :grinning:

Bedankt voor het delen, heb me de ballen uit de broek gelachen! Het is een geintje, de man lijkt me een echte liefhebber.

Echt top, liefhebber met humor :thumbsup:

Ik zag het filmpje eergisteren voorbij komen, briljant gewoon! Als je hier de humor niet van inziet neem je jezelf te serieus.

Vooral het eerste horloge… :joy:

Of heb je een ander soort humor.

2 likes