Space x lancering

Zd gaan naar de ISS niet de maan :wink:

En wie het niet gelooft mag zeker uitstappen?

Saai als ik dat had geweten dan had ik niet gekeken. Doen die Russen toch met 2 vingers in de neus.

1 like

Wat een beelden niet van de lancering maar de demonstraties in Amerika, heftige beelden 🥺

2 likes

Durven ze het niet aan om musk aan het woord te laten???

Komop zeg wel een beetje positief blijven.

1 like

Helemaal waar :+1:

1 like

Vice president, die trump prijst om zijn leiderschap in het spaceprogramma :nauseated_face:

En terecht.

Nou komt ie, de president
Ik pak wat cola en popcorn

Nee joh, die zit in de raket. Gewoon om te zorgen dat het allemaal goed gaat.

Best rocket ever.

2 likes

Prijs van een Omega X-33 is meteen gestegen. :sob::laughing::laughing:

1 like

Mooi dat in een shot van de cabine ze de X-33 chrono functie gebruikte. Cool dat ze hem dus ook daadwerkelijk gebruiken.

2 likes

Het fake filmpje. Moest nog gemonteerd worden. :joy:

4 likes

Blijf het wel een mooi gezicht vinden dat ze die raket zo mooi terug zetten, en dat op zo’n deinend schip. :sunglasses:

2 likes

En de koppeling met ISS vandaag, minstens zo leuk en ook live.

14.29GMT.

2 likes

Geloof dat ze bij de ISS gaan tanken en daarna doorvliegen naar Mars. :wink:

`En de Fortis Official Cosmonauts wordt ook nog gebruikt.

1 like

Ik kijk alles mee met mijn zoontje, die volgt het helemaal. Gisteren hebben we ook nog even naar een lanceervideo van de Sojoez gekeken. Dat is wel even wat anders. Poking sticks omdat ze anders niet bij de knoppen kunnen. Alles in het Russisch. Alle spraak, alle knopaanduidingen. Nationale eer is denk ik het grootste punt geweest voor deze lancering. Americans fly American. Not Russian. Maar die Russen doen het mooi wel al decennia.

Ik las ergens dat één van de cosmonauten een gele MrMarvis draagt, maar helaas nog geen officiële bevestiging.

1 like