yes. Speedmaster hesalite is nog steeds de volgende.
Serie straps en watchstorage is onderweg vanaf diaboliq straps.
Misschien nog een forstner comfit erbij. Als iemand iets heeft liggen of iets weet!
Zeker, AndrΓ© heeft mijn serviceboekje ondertekend. Hij is (was?) toen in ieder geval wars van sterallures. Beetje jammer dat hij nu meer een reizend circus is en gespot is met een fully sponsored Breitling. Maar ja, hij moet ook gewoon boodschappen doen en tanken
Is dat er een met een Lemania 5100 uurwerk?
Yep
Net Bulova Special Edition Lunar Pilot Watch 96B251 besteld (nieuwe via Chrono24), en dit topic is de schuldige! Naast mijn droomwatch waarvoor ik aan het sparen ben (Speedmaster) wilde ik ernaast ook de Bulova.
Voor de mensen die ook eentje willen op Bol dot com staat eentje zeer sterk geprijsd! (β¬486 normaal ~β¬550)
Is wel een 96B258 ipv 96B251 ik kocht, maar is zelfde uurwerk met andere band.
Toch ben ik voor de 96B251 gegaan voor de doos met speciale band die er bij zit, maar ook omdat ik er graag een bruin lederen band op wil.
Heel tof horloge Martijn! Net iets specialer dan een 806π
Bedankt Sem! Zeker mee eens, en hij is vrijwel ongedragen de 809 heb ik begin 2020 opgesnort bij een garageverkoop met een partijtje horloges voor 50 euro dat maakt het hele verhaal nog leuker als ik hem draag
clockwise Hellevoetsluis. 475 hagelnieuw
op stalen band