'Sparen' door ruilen

Nee hoor. Heb de listprijs weergegeven zodat men ongeveer weet met wat voor een horloges men kan komen aanzetten.

Het is met bovenstaand ruilsysteem natuurlijk wel leuk dat als iemand een horloge aanbied meer waard is dan de listprijs, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren haha.

1 like

Bij voorkeur maak je inderdaad elke keer een stap omhoog, afhankelijk van wat de ander biedt en je zelf er bovenop wilt doen. Het is gewoon net als normaal op het forum een kwestie van normale ruilacties, alleen dan proberen te groeien.

1 like

Zoiets heeft wel beurtje nodig, loopt wel nog…

1 like

@Sandy je topic gaat zo ontaarden in een bied hier je horloge te ruil aan topic vrees ik :smirk:

2 likes

Hahahaha, heb nog een tafelklok voor je…

@Sandy, leuk om te zien, je begint ook met een Seiko. Die Turtle dat is toch ook wel de SRP777? Of is jouw model net anders?

1 like

We kunnen al een NA verwachten!?

1 like

Ik heb daar flink naar gegoogled, want ik snapte het ook niet zo goed. Ze gebruiken dezelfde kast en zien er exact hetzelfde uit. Het verschil is kennelijk dat de ISO-normen voor diepte veranderd zijn of iets dergelijks, maar verder zijn ze gelijk.

Bron; https://www.reddit.com/r/Seiko/comments/khozb1/srpe93k1_whats_different_between_this_and_the/

1 like

Ik heb mogelijk een deal, maar even wachten of die echt beklonken wordt.

1 like

Dat is snel! Moet ik mijn Turtle SRP777 dan maar in de strijd gooien hahahah.

1 like