Username Checks out ![]()
space missons ![]()
Neperdenep. De voorkant lijkt nog een beetje zo op die wazige foto’s, maar aan de achterkant klopt er niks meer. En wat die sluiting is… ![]()
Waar ben je hem tegengekomen? Italiaanse marktplaats? Vlooienmarktje in Vietnam? ![]()
Meestal zijn de subdials de beste indicator (1 of 2 hebben dan een 24 teller).
1200 Euries op Vinted. Koopje denk ik ![]()
Nepmaster on a mission to planet Kliko.
Leg eens uit? Voorbeeld of plaatje.
Thanks!
Dit afgebeukte ding is rijp voor het oud ijzer. Of ziet menig polijstexpert hier brood in?
Ookal is deze wel heel erg obvious.
Ik denk dat die boefjes heel bewust onduidelijke, wazige en bewogen foto’s showen van een neppert. Bij een scherpe foto zie je namelijk direct alle onjuistheden ![]()
Vermakelijk altijd deze topics.
Ja dit vereist een scherp oog om op te merken ![]()
![]()
Ik zie het ook soms in normale posts hoor met die onnodige zwarte balken.
Wat een akeligheid.![]()
Haha dat is waar. Het is best een kunst apart om in deze moderne tijden wazige foto’s te maken, zeker nu alle smartphones voorzien zijn van goede lenzen. Je zou zeggen dat het praktisch onmogelijk zou moeten zijn… maar goed, mijn schoonmoeder weet het ook iedere keer weer te presteren om een slechte en bewogen foto te maken, terwijl ze één van de nieuwste telefoons heeft ![]()
TS, waarom zou je zo’n afgebeukt ding willen kopen? Ik zou gewoon doorsparen en iets nieuws halen. Het moet wel ergens op lijken.
TS heeft een speciaal talent om de meest onwaarschijnlijke nepzooi te vinden en te bevragen… ![]()
Zelfde soort foto’s ook ![]()
Edit. Vlaggetje geplaatst bij OP om topic te sluiten.